tjejernas-hemsida

Alla inlägg under november 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 27 november 2012 13:49

JUUUUUUUUUUUUULEN ÄR HÄR!

 



Fira jul med tjejernas-hemsida!!!

Jul-tema strax så håll ögonen öppna!

bloggen kommer ändras snart det kommer vara jul bakrund och sånt ;)

Men jag har inte bestämt datum så det kan hända närsom helst ;) 


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 26 november 2012 14:17

Hej Tema =       kärlek!!!


FRÅGA : har du nån gång varit kär???

Hur känns det?


svara på frågorna i komentarerna tack :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 24 november 2012 18:28

Var i stinsen idag träffade 3 finnalister i X-factor !!!

Malcom B, Oskar och alexander!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men kom dit bara för att se de två bästa Malcom!!!!!!!!!!!!!!!! och Oskar men jag gillar Malcon och Awa mäst deras röster äger! gillar också Oskar men inte så

vem gillar ni???

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 23 november 2012 15:30

halloooooooooooooo!

 kompis  -vilken dag är det i dag???

 ??? - fredag.

 kompis -ja vi måste gå in i tjejernas-hemsida och se det nya inlägget supper fredag!!!!

??? -ja !!!!

 jag -ja men vilken tur håller på med den just nu!!!

japp ni läste rätt!!! supper fredag!!!!


jag har haft några tävlingar som ni kanske har märkt!

vi går först genom alla tävlingarna!

tjendis-rösterna

blogg-frågor


ja tjendis-rösterna där var det lite svårt!!!!

men så blev resultatet!

1. selena: 9p

2.rihanna/ariana: 6p

3.katy perry/justin: 4p

4.demi/ taylor swift:3p

5.1D/ miranda: 2p


blogg-frågor:

det fanns två st som hade lika många!

1. Maria

2. bff-1 

de båda klarade men marias fel var den sista det var Nicki minaj

och Bff-1s fel det var att albumet hete talk that talk 


ja men eftersom selena vann med 9p

så ska jag berätta om henne ju :)

selena:

hela namnet: selena marie gomez 

född: 22 juli 1992 

yrke: Amerikansk sångersa och skådespelare


har ett skivkontrakt med Hollywood Records!

Hollywood records artister:


Queen (1991—)

Breaking Benjamin (2002—)

Jesse McCartney (2003—)

Aly & AJ (2004—)

The Cheetah Girls (2004—)

Grace Potter and the Nocturnals (2004—)

Marié Digby (2005—)

Plain White T's (2006—)

Corbin Bleu (2006—)

Miley Cyrus (2006—)

Vanessa Hudgens (2006-)

Jordan Pruitt (2006—)

Jonas Brothers (2006—)

Brenda Song (2007—)

Atreyu (2007—)

Demi Lovato (2008—)

Sydney Duran (2008-)

Selena Gomez (2008—)

Nick Jonas and the Administration (2009—)

Allstar Weekend (2009—)

Zendaya coleman.


smeknamn: selly sel selly G 

ja det var allt om selena!!!!


bilder!!!!

       




JA DET VAR DET HA EN BRA HÄLG!

HOPPAS DU HADE EN BRA LÄSNING // JAG!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 21 november 2012 17:17

KÄRLEK!!!!

kärlek kommer jag att hålla på med några dagar ;)

Alla vet inte om man alltid är kär men här är bevis på att du är det


Bevis på att du är kär ... ♥ ♥ ♥ ♥

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan

2. Du kan läsa sms från personen om och om igen

3. Bara av att höra hans/hennes namn ler du.

4. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats

5. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne

6. Medan du läser detta, var det bara en person du tänkte

på och om allt detta stämmer är du kär!!!! ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥♥

♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥


FRÅGA!!!

 

min fråga idag är:

 

TROR DU PÅ KÄRLEK???

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 20 november 2012 16:03

komentera om du ser dina favorit tjändisarna den som får mäst röster ska vara med i supper fredag!!!! 

 

det är bara att rösta om du vill att din favo ska vara med i supper fredag!!!!

Det måste   vara nån av de som är med i bilden! :)

välj välj bara att välja vilken ni vill ska komma:

2

3

4

5

ert val // jag ;)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 november 2012 10:44

Hej en ny sak vi ska göra nu!!!

Frågersport om min blogg den som vet alla svaren vinner! 

Och blir med i supper fredag :D

 

Ok frågesport om min  blogg!


1. vilka av de är min favo stjändis?

         


2. Vad brukar jag ha för inlägg på fredagar en speciell inlägg!

a) Tjej mys

b) supper fredag

c) Mode dag


3. Vilka gjorde nys slut?

     


4. vem är de?

 


5. hur gammal är jag?



6. Vad heter Rihannas senaste album?

  


7. Í min blogg hade jag en person tema i en vecka vem var den personen?

Miley veckan 

demi vecka 

selena vecka

justin vecka


8. vilken stjändis har just fåt sin nya perfyme och vad heter den?








det var alla frågor svara på alla! :D

lycka till// jag

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 16 november 2012 18:39

Kolla vad den sööööööötaste tjejen säger!

 

selena du är den bästa !!!!!

det tycker nog många andra också men jag är en av de!

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Skapa flashcards