tjejernas-hemsida

Alla inlägg under december 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 24 december 2012 11:24

Hej!

Idag= julafton!!!!!   

Tjernas-hemsidas först jul special!!!!!

Vi börjar med att se hur kändisarnas jul har varit och är:

  Selena gomez!!!!





Rihannas jul!!!!

   

Rihanna och hennes fina leende!!!




Bellas Jul!!!!
 

Bella är söööt med en tomte mössa!!!




Zendayas jul!!!

 


Fin röd kläning!!!


Till min speciela vän Linda!!!!!

GOD JUL!!! önskar jag 

och 1D!!!!!

   


Japp det var alla bilder!!!! på kändisarna!!!

Har ni sätt julkalendern ???

Vilken tycker ni var bra den här årets eller den andra Tjuvarnas jul???


SKVALLER VISTE NI ATT...........

Rihanna befinner sig för tillfället i sitt hus på Barbados, dit polisen skickades efter ett samtal om att en man setts inkräkta på hennes tomt. Mannen tros vara av tysk nationalitet och hade alltså bara vandrat in på hennes tomt. Men då polisen kom fram hade mannen redan tagit sig därifrån! Polisen tror inte att inkräktaren är någon stalker - men de utreder händelsen nu och hoppas få tag i mannen för att tala med honom. Vi hoppas verkligen inte att detta är en stalker, Rihanna!

 


En ny kärleks saga mellan Harry från 1D och Tayor swift!!!!

Det här är bara början på ett nytt kändis par!!!!

     =   

 



tjejernas-hemsidas första jul special är tyvär slut!!! :( men kommer tillbacks nästa år hoppas vi!!!

God jull alla bloggare och bloggläsare önskar tjejrnsas-hemsida!!!!!!


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 23 december 2012 11:45

HEEEEJ

tjejernas-hemsida kommer ha en vinter special på julafton

så jag kanske inte har bloggat på länge det beror på att

jag håller på att fixa saker till specialen så om du vill skicka

ett foto på ditt favo tjändis så skicka gärna det på min e-mail :)

Så tar jag kanske med den i svinter special :)

  Tack alla som längtar   

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 20 december 2012 16:54

JORDEN KOMMER GÅ UNDER IMORGON

enligt MAJA-folkets kalender

Men jag tar det som strunt men det är

ändå lite läskigt

när man kollar på videor och

tänker att det

kommer hända kanske!!!

Men Forskarna eller Maja-folket

vet inte vilket av de för aftonbadet säger att

det är forskana och mina vänner och

familer säger att det är MAJA-folket men ja

i alla fall säger de att när jorden går under

finns det bara

ett ställe där man kommer leva och det

stället är ett berg och på det berget har det

redan idag

sammlas 2000 människor de har åkt dit förra

året och det året men Aftonbladet

talar inte om var

bäriget ligger så vet inte det anars skulle

jag skriva det!!!!

Men det sägs också alltså MAJA-folket

har sagt att på det stället så kommer det att komma

utomjordingar som

kommer ta de till en annan planet där de kan bo!!!
Men jag tänker bara om jorden inte går under och

alla som rest ditt i onödan stackars de har betalat

mycket för att överleva.

De har rest långt och betalat mycket men det är 

också synd om oss!!!

För att det är ju vi som utsätts!!!!!
Men skicka gärna ut detta medelande om ni vill i era bloggar :) 

NI får gärna göra det :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 19 december 2012 15:09

Ja nu funkar det att ladda upp lite fler bilder Ja tar några idag :)


ZB=Zendaya bella : har skickat en bild på hennes favoriter och det är Zendaya och bella 

   Super fin men det var mycket glitter :) 

smart att lägga till några extra rutor och bilder på de två tillsamans.

ZB=Zebdya bella är en 12årig tjej.

Tack för att du skickade bilden den var ABSOLUT fin!!!!


Nästa bild har Molly skickat!

 

Molly jätte kul att du tog en av mina favoriter hon kanske

också är din favorit desto mer som gillar hennedesto

roligare blir det men, fint med rosa bakrund och blänkande ljus där bak :)

Molly är 12 år.

Tack för att du skickade en bild :)


Nesta bild har Lady gaga skickat inte den riktiga en

12årig tjej som bor i stockholm .

  

Man ser att du har lagt till ganska många saker som inte ska vara med 

som Läpparna de var också ganska stora och siggarerna hahaha smart 

med de :)

Kronan regnbågen växterna bra fantasi hahaha.

Tack för att du skickade bilden super bra bild!!!!


Sista bilden för idag har min fina tjej skickat som heter Linda!!!!

 

SUPER TAAACK!

T-H= tjejernas-hemsida för er sominte förstår (nget illa menat!!!)

Linda din bild är super bra TACK för att du Skickade en sån fin bild!!!!


Tack alla för era fina tekningar heeeej dååå finns fler bilder tar de sen ;)


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 14 december 2012 15:11

HALLOOOOOOOOOO EVERYBODY!!!

Idag= Super fredag!!! Wop Wop!!!!

Kul va!!!!

Hej gjorde ett inlägg om att ni ska skicka Bilder och jag fick jätte bra bilder av er alla!!!!

Tack alla som skickade bilder jag är super glad för det!!!!!!


Ja men först är det första bilden som: Rihanna top love har gjort super fin!!!! 

Hon är 12år gammal!!!

Gillade dina bakrunder men den hade för många

Saker så det var rörigt men Rihanna syns i alla fal! :)

Och wow vad mycet gliter ;)   




Next foto är gjord av: Maja saknar Linnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

som är 12 år gammal!!!!!

Den bilden är också fin!!! Du skrev super snälla ord!!!!

   


Ja men nästa bild är en annorlunda bild som en 6åring har gjort hon heter Melissa 

 

Den var hm... man förstår att du är liten det märks fick flera bilder men jag tar de senare För det har hänt något med min data så det går inte att flytta över men ni kan skicka flera foton om ni vill jag kommer ta resten av fottona när jag hinner imorgon kanske ;) 



Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 12 december 2012 15:55

Heeeeeej

skicka Bilder till min e-mail eller

tjejernas-hemsidas e-mail den finns i några inlägg bakåt där det

står vad e-mailet är.

Hoppas jag får många bilder jag ska ta med de i super fredag!!!!

Skriv gärna namn och hur gamma du är så får jag med det också :)

Men en bild jag fick för 1månad sen av en tjej som heter matte/matilda skickade en fin 

bild!!!

Matte/matilda jag tar din bild som ett exempel   


Den är super fiiiiiiin!!!!

Du skrev så snälla saker om T-H = Tjejernas-hemsida TACK!!!!

Hoppas jag får många fina bilder!!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 december 2012 16:10

hej 

har tid att blogga just nu!!!!

Men undrade bara har ni frågor ni vill att jag svarar på så skriv

de i komentarerna så ska jag försöka svara på allihop.

Jag brukar få många frågor på fråge ruta i min blogg men om det är något ni undrar skriv då i komentaren :)

Ska se hur många frågor ja får ;)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 9 december 2012 13:14

Den flickan som är en världs känd stjärna.

Den flickan som får alla att bli inspererad.

Den flickan som inte bryr sig om vad hon har på sig.

Den flickan som inte bryr sig vad ni tycker om hennes stil utan hon tycker det är viktigare vad hon tycker.

Den flickan som är modig och vet vad som är bäst för henne.

Jag pratar om den Tjusiga Nicki Minaj som fyller 30år idag!!!

Och det ska vi fira igår i tjejernas-hemsida !!!!!!!

 

Grattis Nicki !!!!

För er som inte vet vem hon är:

Hon är född den 8 dec 1982

Hennes Album Pink Friday släpptes i November 2010.

Nicki Minaj har besökt Sverige det var inte så länge sen jag var där och såg henne upprträda

det var den 8 Juni 2012 tror jag 2012 var det alla fall.

Nicki Minaj har på sig nästan vad som hälst hon bryr sig inte hur hon ser ut och det tycker jag är moddigt av henne!!!! 

Hon har haft på sig allt möjligt några exempel:          

Nicki Minaj är även känd för sina roliga

och tuffa frisyrer

             


Ja det var allt om henne grattis Nicki Minaj hoppas du har en bra dag önskar jag från Tjejernas-hemsida :)


Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards