tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Tack skicka gärna mer bilder om ni vill :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 19 december 2012 15:09

Ja nu funkar det att ladda upp lite fler bilder Ja tar några idag :)


ZB=Zendaya bella : har skickat en bild på hennes favoriter och det är Zendaya och bella 

   Super fin men det var mycket glitter :) 

smart att lägga till några extra rutor och bilder på de två tillsamans.

ZB=Zebdya bella är en 12årig tjej.

Tack för att du skickade bilden den var ABSOLUT fin!!!!


Nästa bild har Molly skickat!

 

Molly jätte kul att du tog en av mina favoriter hon kanske

också är din favorit desto mer som gillar hennedesto

roligare blir det men, fint med rosa bakrund och blänkande ljus där bak :)

Molly är 12 år.

Tack för att du skickade en bild :)


Nesta bild har Lady gaga skickat inte den riktiga en

12årig tjej som bor i stockholm .

  

Man ser att du har lagt till ganska många saker som inte ska vara med 

som Läpparna de var också ganska stora och siggarerna hahaha smart 

med de :)

Kronan regnbågen växterna bra fantasi hahaha.

Tack för att du skickade bilden super bra bild!!!!


Sista bilden för idag har min fina tjej skickat som heter Linda!!!!

 

SUPER TAAACK!

T-H= tjejernas-hemsida för er sominte förstår (nget illa menat!!!)

Linda din bild är super bra TACK för att du Skickade en sån fin bild!!!!


Tack alla för era fina tekningar heeeej dååå finns fler bilder tar de sen ;)


 
 
Ingen bild

ZB= Zendaya Bella

19 december 2012 17:39

Tack för din fina komentar :) du hade rätt för mycket gliter ledsen för det :(
Men tack ialla fal för du gillade min täckning!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:48

Vsg
NEEEEJ menade inte så jag menade att det var för mycket glitter på ett bra sätt!!!! :)
Din bild var fantastisk!!!!!!!
Jag tycker det i alla fal ;)
Du tog också från BLINGE :)

 
lindas liv

lindas liv

19 december 2012 17:40

Jajajaja Älskaling!!!!!
Du tog min bild
tac för din fina välskrivna kommentar
alla tog typ och gjorde om från Bing!!!

http://Lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:54

LOVE YOOOOOU!!!

 
lady gaga

lady gaga

19 december 2012 17:41

hahaha din komentar så sant!!!!
Tack för du gillade min bild den var lite CP men det var meningen!

http://lady.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:51

LOL!
aa :)
VSG!!!!!! Nej den var inte CP den var rolig det är kul att se kändisar på ett roligt sätt om du fattar vad jag menar alltså inte bara så seriösa eller så fina alltså både fin och rolig en blandning av det och det är så jag tycker din bild är ;)
hoppas du förstod men jag säger inte att den var dålig utan den var BRA!!!!!!!

 
Molly

Molly

19 december 2012 17:43

Tack för din komentar super glad att läsa den
jag gillar selena lite men tog henne för din skull för att du gillar henne :)
jag tog en fin bild från blinge och fixade om den lite många gjorde så man ser det ;)

http://molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:47

Vsg :)
Tack för du tog henne för MIN skull!!!!!
Ja den sidan värkar vara tjänd men det var många som skickade åt mig kan du ge ett exempel på ett ställe man kan ta ett foto och göra om den och då sa jag BLINGE :) Som ett exempel ;)
Men det blev ganska bra elr super bra :)

 
rihanna söt love!

rihanna söt love!

19 december 2012 17:44

Gillade lindas livs bild mest för den stämmer alla ord stämmer om din blogg!!!
Men ni andra era bilder var också fina!!!!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:45

TAAAAACK!!!!!!!!!!!!
Ja jätte fina !!!!

 
Ingen bild

katleen!

19 december 2012 17:45

Super fina foton allihopa!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:44

JA :)

 
Maria

Maria

20 december 2012 15:29

De är jätte fina! :)

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 december 2012 16:44

Aa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards