tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Heeej

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 23 december 2012 11:45

HEEEEJ

tjejernas-hemsida kommer ha en vinter special på julafton

så jag kanske inte har bloggat på länge det beror på att

jag håller på att fixa saker till specialen så om du vill skicka

ett foto på ditt favo tjändis så skicka gärna det på min e-mail :)

Så tar jag kanske med den i svinter special :)

  Tack alla som längtar   

 
 
Maria

Maria

23 december 2012 11:56

Kul det kommer bli! :)
Du får gärna ha en bild på Bella eller Zendaya. :D

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:16

JAPP!!!
Ja ingen bra Vinter special utan de :)

 
rihanna söt love!

rihanna söt love!

23 december 2012 12:22

LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!
Ta en bild på hm..... RIHANNA!!!!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:37

Japp RIHANNA!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

maja saknar Limea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 december 2012 12:24

Du bara måste ha bilder på SELENA!!!!!!!
Vem längar inte juste töntar!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:37

LOVE MY SELENA SOKLART HON MÅSTE VARA MED :)

 
Molly

Molly

23 december 2012 12:24

NEEEEJ MEN VAD KUL!!!!
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!

http://molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:36

Hahaha LOL!
TACK!!!

 
kaja

kaja

23 december 2012 12:25

DET KOMMER VARA FANTASTISKT!!!!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:32

Aa mer fantastiskt när ni alla bloggläsare är inne

 
lindas liv

lindas liv

23 december 2012 12:28

ta ett fint foto på de söta 1D!!!!
Och SELENA!!!!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 december 2012 12:31

SELENA ABSOLUT!!!!
1D bara för den snygga du säger det!!!!!
PUSS PUSS MISS YOU!!!

 
Ingen bild

lollo

23 december 2012 18:55

jag hittar inte din emejl

love tjejernas-hemsida !!!!!

24 december 2012 11:23

Kolla där nere i Välkommen.
Finns den inte där alltså du inte hittar den kan du önska dig en kändis så tar jag upp den idag :)

 
Lady gaga

Lady gaga

24 december 2012 11:20

hahaha längtar!!!!

http://lady.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

24 december 2012 11:23

Mm... ska precis börja!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards