tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

GOD JUL! jul special!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 24 december 2012 11:24

Hej!

Idag= julafton!!!!!   

Tjernas-hemsidas först jul special!!!!!

Vi börjar med att se hur kändisarnas jul har varit och är:

  Selena gomez!!!!





Rihannas jul!!!!

   

Rihanna och hennes fina leende!!!




Bellas Jul!!!!
 

Bella är söööt med en tomte mössa!!!




Zendayas jul!!!

 


Fin röd kläning!!!


Till min speciela vän Linda!!!!!

GOD JUL!!! önskar jag 

och 1D!!!!!

   


Japp det var alla bilder!!!! på kändisarna!!!

Har ni sätt julkalendern ???

Vilken tycker ni var bra den här årets eller den andra Tjuvarnas jul???


SKVALLER VISTE NI ATT...........

Rihanna befinner sig för tillfället i sitt hus på Barbados, dit polisen skickades efter ett samtal om att en man setts inkräkta på hennes tomt. Mannen tros vara av tysk nationalitet och hade alltså bara vandrat in på hennes tomt. Men då polisen kom fram hade mannen redan tagit sig därifrån! Polisen tror inte att inkräktaren är någon stalker - men de utreder händelsen nu och hoppas få tag i mannen för att tala med honom. Vi hoppas verkligen inte att detta är en stalker, Rihanna!

 


En ny kärleks saga mellan Harry från 1D och Tayor swift!!!!

Det här är bara början på ett nytt kändis par!!!!

     =   

 



tjejernas-hemsidas första jul special är tyvär slut!!! :( men kommer tillbacks nästa år hoppas vi!!!

God jull alla bloggare och bloggläsare önskar tjejrnsas-hemsida!!!!!!


 
 
lindas liv

lindas liv

24 december 2012 14:31

Den här julkalenden var bäst!!!
1D!!!!
God jul på er med 1D och min lila sööötnos!!
Din special är bäst!!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:00

mm......
God jul min fina rara sötnos ha en bra jul!!!!
TACK raring!!!!!
LOVE YOU SOOOO!!!!

 
Maria

Maria

24 december 2012 16:04

Hoppas verkligen att det inte är en stalker!

God Jul! ♥

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:00

Ja :/
GOD JUUUUUL!!!!!!

 
molly

molly

4 januari 2013 16:41

Nej men vilket bra jul!
och den blir ännu bättre med din vinter special!!!!!
harry och taylour det viste jag inte!!!!
Men de passar sådär! alltså blondin med brunet inte så passande för vissa men man kör på det ändå :)
Julkalendern förra året var typ bättre
¨
God JUL!!!!!

http://molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 16:59

Ja alltid!!!!!
TAAAAACK!!!! molly så snällt av dig!!!!
mm.... men det spelar ingen roll om de passar ihop det är bara om de älskar varandra som de borde vara ihop och det värkar harry och taylour göra så det blir ganska bra emellan de två :)
Ja :)
GOOOD JUUUUL!!!!!

 
Ingen bild

katleen!

4 januari 2013 16:45

Snygga bilder och bra tipsat allihopa!

du tog fantastiska bilder på våra stjärnor!!!!!
Taylur och harry!
Nej men vad söta det födds ett ny par varje år!!!!
GOD JUL PÅ DIG FRÅN MIG TILL DIG!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 16:57

Japp tack!
Ja som jag sa till katja nya tjärnos varje år :)
God jul :) ha en bra jul firande!

 
katja

katja

4 januari 2013 16:48

JUSTIN!!!!
sötnos GOD JUL!!!!
ha ett bra julafton!!!!
Jag hörde att taylour inte gillar harry så mycket!!!
Men hon är ändå ihop så man vet inte just nu vad som händer med deras förhålande men hoppas det inte slutar som JUSTIN och SELENAs!!!!
Julkalendern var ja bra förra årets ägde mer!!!!
God jul min lilla fina sötis guman!!!!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 16:57

Sötnos god jul min fina söta du!!!!!
Du med!
mm..... men de är ihop och ett ny pars liv har börjat!!!!!
Justin och selena, justin har inte komit över selena gomez än han är fortfarande ledsen på det som hände!!!!!! :(
Men ja det som händer händer!!!!
JAPP!!! TJUVARNAS JUL!!!!
GOD JUL GUMMAN!!!! ha den bästa julen du kan få njut så länge den varar!!!!!

 
rihanna söt love!

rihanna söt love!

4 januari 2013 16:51

JUL JUL JUL!!!
god jul önskar jag till dig och rihanna
mina två käraste fina människor på just dena planet!
bra skvaller visste inte deta om
rihanna men hoppas det löser sig
mellan de!!!!
Rihanna jag tror på dig du
skulle aldrig göra så svika dina fans
jag är en av de och litar på dig!
står vid din sida hur mycket kraven ens höjs lita på mig!!!!!!
Julkalendern var bra men inte så ärligt legonäsa han ser inte klock ut GREVEN!!!!
men jag tycker att den var bra men förra var bäst!!!!!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 16:54

God jul min fina bloggläsare!!!!!
Du är värkligen ett rihanna fan!!!
och hon borde vara glad att hon har en som du som litar på henne och står vid hennes sida!!!!
Skulle jag va hon skulle jag varit över lycklig!!!!!
Ja elr hur GREVEN von dy hahaha!
Lego näsan så euw!!!! äkligt det ser ekligt ut långt ifrån!!!!

 
linda

linda

4 januari 2013 17:01

No love you sluta vara så söt!!!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:01

Du är den sötaste i världen!!!!!

 
linda

linda

4 januari 2013 17:02

Nej sluta du är!!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:05

tyst älskling!!!
Du pratar för mycket!!!!
vi båda är och älskar dig mer än allt
och inget kan ta dig ifrån mig!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

love bella thorne

4 januari 2013 17:02

bella är så söt!!!!
God jul!

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:05

Mm....
god jul!

 
Ingen bild

min fina 1D!!!! one direction!!!!

4 januari 2013 17:04

Nej 1D
awww, ¨vad söta snyggingar sluta va så söt harry du skrämer hjärtat ur mig!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 januari 2013 17:05

hahaha!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards