tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

fråga vad ni vill och komenera det ni tycker!

FRÅGA MIG VAD SOM HELST!

KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER!
NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!


Det var bara det jag ville säga!

Och jo en sak till!

Nu kan jag böja blogga mer igen!

Jag ska börja blogga ännu mer för just nu har jag mycket ledigt och då tänkte jag på att blogga så syns senare i bloggen kram// T-H


 
 
MILEY!

MILEY!

4 maj 2013 14:22

Vad kul att du börjat blogga igen! :)
Det är bra att det finns en blogg om tjejer! :)

http://miley.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 maj 2013 14:30

TACK! :)
MM..., det var det jag tänkte på när jag startade en blogg B)
SÅ TJEEEJER TITTA MINA INLÄGG! haha

 
Ingen bild

MAJA SAKNAR LINNEA!!!!!!!!!!!!!

4 maj 2013 14:23

Din blogg är ok!
så vilken idiot skulle skriva dumma saker!
Men kul att du börjatblogga igen!
ska bli kul att se alla dina inlägg! :)

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 maj 2013 14:28

hahaha, min blogg är för cool för idioter! haha
TAAAAACK! :)

 
Klara123

Klara123

4 maj 2013 14:33

din blogg är cool!

http://klara.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 maj 2013 14:34

Din skulle nog oxå vara det men jag kan inte se den! ;)
MEN TAAAACK! :)

 
Ingen bild

HEMLIGT!

12 maj 2013 12:37

NICE!

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 maj 2013 12:38

TACKKKIIII ^^

 
ariana grande

ariana grande

10 juni 2013 17:18

fin logg!, hur många är det som gör den här bloggen?
om du fattar vad jag menar :)

http://ariana.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 juni 2013 17:24

haha logg? men tror du menade blogg :,) haha tack!
det är bara en "jag".
aa det gjorde jag visst :)

 
rihanna söt love!

rihanna söt love!

10 juni 2013 17:18

vad många besökare du har! :O
men din blogg är bra!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 juni 2013 17:22

haha aa jag har väll rätt så många, men tack din är oxå väldigt bra! :)

 
Ingen bild

KAJAAJAJAJA

10 juni 2013 17:26

så det du menar är att man lär sig av sina misstag?

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 juni 2013 17:29

Aaaa typ så..

 
Ingen bild

JUSTIN BIEBER

10 juni 2013 17:28

bra skrivit där!, din blogg är AMAZING! :)
kan du göra nya inlägg lite oftare skulle bli överlycklig!
Tack! om du gör det!
Kan du göra inlägg på tex saker som vi gillar?
kändisar?
som om att rösta fram nån! :)
skulle bli överlycklig då!
Kram/ jb-fann

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 juni 2013 17:31

haha javisst kan jag göra det!
tack för ideeeeen! den var jätte bra!
Jag försöker göra inlägg när jag har tid men det här året hade jag mycket att göra men nu är jag ledig och vill blogga lite mer... för jag känner att det var rätt så länge sen! men tack för en bra ide!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 februari 2013 16:24


Hej hej alla glada och lyckliga människor som gillar min blogg!!!! Snart 14 februari! Det betyder att det snart är alla hjärtans dag!   Gillar ni nån? behöver ni tips? Då har ni tur för jag svarar på alla era frågor! man kan säga fråge...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards