tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Vad tycks?

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 29 september 2012 16:24

Ledsen att jag inte gjort ett på länge men nu ska jag göra en som tur!

ja den hära inlägget handlar om att ni ska beskriva min blogg vad ni tycker om den beskriv i komentarerna tack!


Tycker du den e bra skriv det är den dålig skriv det men förklara varför du tycker så

har jag en dålig bakrund?

elr nån kanske tycker att jag har en dålig inlägg 

elr sägg vad ni vill!

  

          

hej då hoppas ni gillar min blogg!!!!!!!!!!!

;)

 
 
Ingen bild

lilye cool

29 september 2012 16:45

Din blogg är rolig!
för att du skriver så roliga saker!
Det märkte jag första gången jag gick in i din blogg!

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 16:48

LOL
tack !
:)
Ni e för snälla!

 
Maja

Maja

29 september 2012 16:47

Hej din blogg är as skön den är till för alla populära inga töntar får gå in på den
töntar= pojkar!
Du fattar!
Den bästa tjej sidan nånsin!

http://Majasliv.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 16:48

hej Maja
tack!
LOL!
WOW det betyder sååå mycket för mig!!!!!!!!!!!!!
:)

 
Ingen bild

MOA MIN ÄLSKLING TT

29 september 2012 16:50

Gillar din blogg !
är inne gämt!
du har så bra humor och bloggen har så mycket fantasi!

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 16:54

Tack :)
snält aav dig!!!!!!!!!

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

29 september 2012 16:53

Du har inte bara en blogg !
Du har mer än sååå!
Det är de som gör dig till den du är!
Du har en bra sida och en dålig!
Men det märks inte att du har en dålig för du är full av hop och
frid!
tack för att du finns och att du har en blogg!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 16:55

eh...
ok fint skrivit föresten och bra blogg du har!
men ja!
snällt av dig att skriva så!

 
Bella.thorne

Bella.thorne

29 september 2012 16:56

Jag gillar din blogg den har så många färiger och e så speciel!

http://bella.thorne.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 16:57

LOL!
Tack
ja den har ganska många färiger!

 
Ingen bild

mona moorgan

29 september 2012 20:39

din blogg har as mycket skvaller
och man förstår hur man ska vara mot en vän men du har har den bästa bloggen!
Du har bra inlägg och förstår andra som har det svårt!
Du är en bra bloggare!
Om det inte vore för dig skulle jag aldrig sita vid datan och skriva det bästa jag gjort till dig och din blogg!
puss på dig! :)

love tjejernas-hemsida !!!!!

29 september 2012 20:41

Mona för det första
jag är as glad för att du tycker sååå! :)
LOL!
as snällt av dig!

 
johannaaaaaaaaaa

johannaaaaaaaaaa

30 september 2012 12:25

fin,rolig,bra och updaterar pfta alltså en mycket bra blogg. och ni har mycket bra skvaller och grejer:)

http://www.gadgetzz.com

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 16:04

tack du har också en bra blogg :)

 
Maria

Maria

30 september 2012 14:07

Din blogg känns typ mysigt. Varje gång jag kommer hit blir jag lite glad. :)

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 16:02

tack! :)
as snällt av dig!
LOL :) !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards