tjejernas-hemsida

Alla inlägg under september 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 30 september 2012 18:54

hej alla bloggläsare!

Idag tänkte jag att jag skulle göra en tävling!

Skriv den bästa dikten  ! 

leta efter bra dikter!   

telexempel om ni har gjort en egen dickt elr kan ni söka på google!  

ni kan också leta efter tips i tidningen elr ord i tidningen!       

elr läs diktböker!   

så ja om ni vinner så skriver jag om er i bloggen!

elr ja typ då får ni välja ett inlägg som jag ska göra som tex: Gör en till tävling om ......

Elr ni kanske vill att jag ska göra ett inlägg om Nicki Minaj elr Lady gaga elr Justin biber!

Ni väljer! 

hoppas det går bra för er!   

Tack!

ok hej då !

ps. Lycka till alla!    

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 29 september 2012 17:08

Hej om ni vill att jag ska kolla i era blogg har ni chansen nu skriv på komentarerna vad bloggen heter så går jag in i din om ni har tur kanske jag skriver en fråga elr komentar 

Puss på er!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 29 september 2012 16:24

Ledsen att jag inte gjort ett på länge men nu ska jag göra en som tur!

ja den hära inlägget handlar om att ni ska beskriva min blogg vad ni tycker om den beskriv i komentarerna tack!


Tycker du den e bra skriv det är den dålig skriv det men förklara varför du tycker så

har jag en dålig bakrund?

elr nån kanske tycker att jag har en dålig inlägg 

elr sägg vad ni vill!

  

          

hej då hoppas ni gillar min blogg!!!!!!!!!!!

;)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 25 september 2012 14:22

När jag hör bus tänker jag alltid på hämd 

när du tänker på bus vad tänker du?

får jag gissa?

"Bus & Kul"

Isåfall kolla in Bus och kul just nu!

Vi börjar med en gammal bus & Kul tjej som är assss  duktig på bus samma persion som va med föra gången 

Maria 

hennes bus var att lägga tandkräm i bakom hantaget i en dörr

det kommer bli väldigt kladdigt!!!!!!!!!

OJ OJ OJ!

tänker inte tästa mina kompisar elr den jag ska tästa på kommer bli rasande på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOL!     

ja men lycka till ni andra och ps.  tack Maria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 24 september 2012 15:25

"BUS & KUL" 

vi fick en ny bus av Maria 

Ja hennes bus va att tejpa vattenkranen 

så tack as bra tip ha en bra bus dag!


Hoppas några av er andvänder buset 

ps. Tack Maria!

As bra Bus!!!!!!!!!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 22 september 2012 13:40

Hej veckans stjärnor och alla bloggläsare

vi har en vinnare!!!!!!!!!!!!

I "veckans stjärna"

Hon heter Maria

som skrev att det var katy perry och det var det!

se själva!

   

'

Hej då!

Ps. stort grattis!!!!!!!!!!! Maria

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 19 september 2012 18:42

 

ja det hära är den nya bilden på veckans stjändis

så va berädd att börja gissa!

för hade vi lite problem med pixrl.com där jag fixar till alla stjändisar!

så ja men nu funkar det

hej då!

ps / lycka till!


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 18 september 2012 14:49

Har fått en ny bild

har gjort den tog 32min men iallafal jag är klar!   

Kolla in den den e sååååå snygg ful av stjändisar!

gillade ni den skriv det i komentarerna tack hej då!



Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards