tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

"Tävling"

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 30 september 2012 18:54

hej alla bloggläsare!

Idag tänkte jag att jag skulle göra en tävling!

Skriv den bästa dikten  ! 

leta efter bra dikter!   

telexempel om ni har gjort en egen dickt elr kan ni söka på google!  

ni kan också leta efter tips i tidningen elr ord i tidningen!       

elr läs diktböker!   

så ja om ni vinner så skriver jag om er i bloggen!

elr ja typ då får ni välja ett inlägg som jag ska göra som tex: Gör en till tävling om ......

Elr ni kanske vill att jag ska göra ett inlägg om Nicki Minaj elr Lady gaga elr Justin biber!

Ni väljer! 

hoppas det går bra för er!   

Tack!

ok hej då !

ps. Lycka till alla!    

 
 
Ingen bild

mona moorgan

30 september 2012 19:05

bra tävling!
Den här dikten skrev jag när jag va liten!
Varje dag finns det sol varje natt finns det måne!
I ett klot finns ett hjärta!
ett hjärta som är fylld av det värsta i livet döden!!!
Men en dag ska jag väka liv i den!
en dag så ska ni se det bästa ni sätt en måne och sol som ska på mina er vad livet betyder och vad livet är!


hoppas du gilla den!
jag hade mycket fantasi när jag va liten!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 19:06

bravo bravo!
LOL!
as kul!
Ja man märker du hade mycket fantasi!!! :)

 
Monicka

Monicka

30 september 2012 19:11

hej på dig!

Min dikt handlar om kärlek man ska inte slösa sitt liv på en kille!
Utan att leva livet istället!
så nu börjar jag!

Varje natt kan man inte sova!
Varje helg tänker man bara på en sak!
Varje skoldag konsentrerar man sig på nått annat!
En stor kärleks massa!
Gå inte efter en kille
slösa ej livet på det du har en hel värld att se där ute men du slösar det för en kille!
Du har så många liv och berättelser att utnytja men e du efter en kille slösar du livet!
Gör inte det!
Tänk på andra möjlig heter!

så hoppas du gillar den!

http://Monika.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 19:12

ja fin dikt
vet inte helt om du klarar det men tack för tt du va med i tävlingen!

 
Ingen bild

Maria 01

30 september 2012 19:15

HEJ

jag sätter igång med mitt!

Varje dag kunde jag dröma varje natt kunde jag se!
men aldrig kunde jag föreställa mig!
att du och jag ett par!
I mid natt ska jag se på han!
Den snygga killen!
Jag och han har ett liv som väntar men hur ska vi leva e´den om vi inte träffas hur hur hur?
jag skulle ge mitt hjärta för att leva med den killen!
Se i hanns ögon och till slut En puss!

Puss puss älskling!

Hoppas du gillade den!

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 19:36

LOL!
ok bra ska se nu den som leder hittils! :)

 
Ingen bild

Sanna

30 september 2012 19:18

Hej
sanna e tillbacks är apsolut med i din tävling!

Ser en stor stor blogg framför mig bloggen har så mycket liv och hop!
Älskar den så mycket som att en tjej gillar en kille!
jag ser den in varge dröm varje saga !
varje dag !
Det finaste jag ser är din bogg!
tjejernas-hemsida!
WOHOW!


jag gillade min dikt!

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 19:29

bravo as duktig du e!
Hi hi hi LOL!

 
Ingen bild

mellisa

30 september 2012 19:30

hej min dikt äger!

Rosor är röda lady gaga är slöja!
Men Justin är röd men väldigt störd!
Crist brown är snygg mrn rihanna är blyg!
Selena äger men inte som läder!
1D är söta men också blöta!
Hoppas du älskar min dikt i så fall blir jag dig lik!

love tjejernas-hemsida !!!!!

30 september 2012 19:37

Duktig du e!
:)
bra du är så duktig!!!!!!!!!!! :)'
Men selena äger mer än läder!!! :I
LOL!

 
Ingen bild

LOL!

1 oktober 2012 18:00

spola eller spela fijola i en teater eller en fixmatiken!
Du är ful men inte så kul!
saker finns kvar i ett tak!'
Mamma finns men inte om hon brins!

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 18:07

Fixmatiken?!
Eh.. ok!
:)
Bra LOL!
as duktig!

 
Ingen bild

Matte/Matilda

1 oktober 2012 18:05

hej matte har kommit igen!
Här är min dikt hoppas du gillar den!
LOL!

Jag är matte du är som en latte!
pappa är emul men santa är ful!
du kollar på en stjärna med en stor järna!
dikt är min grej så va berädd med mig!
Jag älskar magi och en lekt paris!

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 18:09

Matte!!!!!!!
Sakna dig!
WOW vad duktig du är!
JA ska se vem som leder :)

 
Maria

Maria

1 oktober 2012 18:54

Haha, kan ingen och är inte bra på att komma på någon, lt alla! :)

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 18:56

ok
det gör inget LOL! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards