tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Om mig :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 1 oktober 2012 18:20

Tyckte att jag skulle berätta lite om mig!

Jag är en 12årig tjej!  

Jag gillat teater, reklam, sjunga och så dansa men jag är också model!

Jag har varit model och varit med i några filmer!

Jag har också varit med i reklamfilmer!

Ni kanske har sett mig i nån!

Har gjort många reklam som ljuce, H&M , kaphal, Stadium, fanta och mycket mera!

i fritiden: teater, Dansar, och spelar gitarr eller bloggar jag! 

Jag älskar alla mina vänner mest av allt och det som gjorde mening i mitt liv Teater!

Jag är väldigt duktig på det!!!! 

Det är nog flera andra som också är det!    

Men min talang är självaste att sjunga, dansa modell teater, fimer! 

Har en storebror och mamma och pappa och de är inte skilda!

Som tur LOL!    

JAg bloggar om allt möjligt!

Jag ville göra en blogg För er skull att ni skulle veta lite om tjejer och tävlingar!

Jag gillar att shoppa, musik , teater , gitarr , dans , pengar och smink!

Jag är ingen fjortis exakt!

Men jag gillar att sminka nån eller att bli sminkad!

Jag ser ut så här: Jag har svart långt hår!  Har utsläppt ganska ofta!  jag har bruna ögon. Jag har långa ögonfransar!

Ja innan jag säger hej då ska jag säga jag skulle inte vara nått utan min talang jag är glad att jag har den!

Det är inte många som harr det men det har jag!

Jag är glad över det!

Hej då nu vet ni lite om mig :)


 
 
Ingen bild

MOA MIN ÄLSKLING TT

1 oktober 2012 18:57

LOL!
Har du varit med i reklam filmer??????????

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 19:04

Ja LOL!
det har jag :)

 
Ingen bild

mina cool

1 oktober 2012 19:00

WOW!
Du skojar du har varit modell ?!
Jag älskar modeller!
Ifall du är modell måste du vara snygg!

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 19:03

Nej jag har varit det LOVAR!
Ja med!
Tack jag är väl det då ;)

 
Ingen bild

LOL!

1 oktober 2012 19:01

Du har rätt om allt det om talang!
Du har en bra blogg!
Vi är glada för att du är med oss i din blogg!

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 19:02

Tack :)
Jag är glad för att du är med mig i min blogg!!!!!

 
Ingen bild

Lena smink tjej

1 oktober 2012 19:08

är du 12?
jag med :)

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 19:09

ja
vad bra eller ja typ :)

 
Ingen bild

madde

1 oktober 2012 19:08

ja du har rätt jag är också duktig på teater!

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 oktober 2012 19:09

LOL!

 
Ingen bild

mila kamila gillar att slipa

2 oktober 2012 10:27

jag vill ocksa va modell och plus fint skrivet!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 12:47

Ja försök som jag jag jede inte upp!
Tack :)

 
Ingen bild

sandra

2 oktober 2012 10:33

Wow jag pratar med en stjandis!!!!!!!
Min mamma ÄGER en stor stjand bolag eller reklam om
du ville Va stjärnan i reklamet så mejlar jag nr till dig!!!
:) ;)

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 12:47

visst jag harn fått ett mail av din mamma ses då :)
tack för att ni fråga!
LOL!

 
Ingen bild

gitarr tjej!

2 oktober 2012 10:35

Jag älskar gittar!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 12:46

meeeeee to!

 
Lady gaga

Lady gaga

2 oktober 2012 12:49

KOlla in min blogg!
WOW jag pratar med en stjändis!!!!!! :)

http://Lady.gaga.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 12:50

visst :)
LOL!

 
Lindas liv

Lindas liv

2 oktober 2012 12:56

Jag har sätt dig i 50st reklamer!!!!!!!!!!!
Du äger!
Du är as snygg också!!!!!!!!!
:) :) :) :p :p :p
Kolla in min blogg sötis!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 13:09

många andra som nog också har gjort det :)!
tack !!!!!!!!!!!!!!! :)
ok du meeee sötis! :p

 
katja

katja

2 oktober 2012 13:00

Hej jag här igen bra skrivi sååå söt!
Jag älskar dig och din blogg har skrivit om dig i miin blogg!
Ta ett tit vetja!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 13:08

tack :)
LOL!
tack!

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

2 oktober 2012 13:05

Du måste va as duktig på gitarr och teater ska skriv om dig i min blogg!
Bra att du skrav fakta om dig!

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 oktober 2012 13:08

ja jag är ganska bra
tack!
:)
visst göt det blir bara gladare :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards