tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

supper fredag :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 19 oktober 2012 16:00

Känns det tråkigt idag?!

På fredag?! 

Isafall borde du va med på Supper fredag!

För dig som gillar fredagar :)

   

Vi har mycket att göra så jag börjar direkt :)

Komentera gärna om du vill det :)
Men först av allt dagens bild :)

 

NI KANSKE VET VEM DET ÄR!

fick ett tips av Maria att ha henne :)

Duktig Maria LOL!



Ja nu går vi till dagens youtube!!!!!!

    

Idag är det Katy perry som får chansen!!!!!!!!!!!


Låten heter Part of me så ja kolla gärna in videon visar inte videon för visa tycker att hon är äklig och sånt och jag vill inte ha klagomål så ja :)

KATY KATY KATY KATY KATY KATY KATY KATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För er som inte vet vem hon är så ser hon ut så här :         

Hon har också en perfym som selena fast hennes är en katt :)  så här se den ut:   

Katy och perfymen:    




Ja så nu går vi över till dagen stjärna?

Kommer ni ihåg hur man gjorde?

Till er som är nyai min blogg jag väljer en stjändis så ska ni gissa vem det är kom ihåg jag fixar med den ansikta som tex selena gomez hade jag en gång så ja så såg hon ut!: 

jag hade också vicktoria Juctin så såg hon ur:      

och Ariana Grande:  

Och katy perry :       





Ja och nu nästa så gissa så säger jag svaret i nästa Super fredag :)

Vem är det? 

 


ja nu ett påminelse ni kommer väl ihåg "HJÄLPA"
Inlägget "HJÄLPA"

Om ni behöver hjälp med nått säg till oss här så gör jag ett inlägg om det och då kan andra också ge tips! :)


Ja nu några bilder få se om ni kommer ihåg de :)  

                   

   


Jag fick en fråga om jag kunde lägga ut en bild på Justin bieber!

Och ja det ska jag :)


 

Justin är typ inte en av mina favoriter men Selena är soklart det!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja nu till en speciel tjej med en speciel blogg!

www.bff-1.bloggplatsen.se

Hon skriver om allt möjligt men mäst om bästisar!

Så klicka och kolla vetja   !

Skulle betyda mycket för mig och henne!!!!

Hon skriver om andra saker med och har spänande saker på gång!!!!!!!!

KOLLA DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja och den bästa komentaren är av dig Matte/Matilda :)

HEHEHE :)
MATTE/MATILDA!

matte grattis :)


Ja och innan avslutningen så 

Ja Haloween närmar sig och så tänkte jag jag tar lite haloween stämning så nästa gång ni kommer in så kommer bloggen va Haloween!

Eller kusligt!

Mitt haloween party! 


 


Ha en bra helg :)

HEJ DÅ SES SENARE ! :)

Glöm inte kolla in bloggen :)

 
 
Lady gaga

Lady gaga

19 oktober 2012 17:48

hahaha LOL!
bra inlägg :)
ska se på bloggen :)

http://Lady.gaga.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

19 oktober 2012 17:49

Tack :)
OK :) gör det!

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 oktober 2012 17:54

Supper fredag WOHO!!!!!!!!!!
ÄLSKAR DEN!
LÄNGTAR TILL NÄSTA!
ska bara läsa klart undrar hur du ska inreda din haloween party?

love tjejernas-hemsida !!!!!

19 oktober 2012 17:55

tack :)
HEHE JA JAG VET INTE ENS SJÄLV HUR DET SKA SE UT MEN LÄSKIGT SÅ HÅLL I DIN HEHE :)

 
Lindas liv

Lindas liv

19 oktober 2012 17:56

HALOWEEN!
Vad ska du göra?
Komenterade bloggen du sa :)
As snygg frågade ocjkså lite :)

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

19 oktober 2012 17:57

SKA nog ut med mina väner och så ja BUUUUUUUU!
BRA hon blir nog gla!
HEHE :)

 
Ingen bild

CD_TJEJ!

19 oktober 2012 17:59

ska kolla bloggen :)
HALOWEEEN!
jag tror det är selena gomez som är gissa stjändis :)

love tjejernas-hemsida !!!!!

19 oktober 2012 18:01

BRA!
JA tack för bidraget får se då :I

 
Ingen bild

Kajsa M

20 oktober 2012 11:04

dagens youtube var grym!
Pard of my!
Ska se på bloggen ¨
ps. veckans stjändis är nog Miley syren!

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:06

tack :)
ok gör det :)
Ja tack för att du gissa får se på fredag :)

 
Hanna moantan!

Hanna moantan!

20 oktober 2012 11:08

SUPPER FREAG!
ska ta en tit på bloggen
ps.BUUUUUU
HALOWEEN!

http://hanna.Moanthana.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:09

HEHE!
JA gör det !
Bu bu bu
skräms också :)
Ja haloween!
GO HALOWEEN!

 
Ingen bild

mani mani mani!

20 oktober 2012 11:12

Nice super fredag!
Längtar till nästa!
Jag tror veckans stjändis är
hanna moanthana!
hahaha Marie bra stjändis hon är e av mina favo!

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:14

tack :)
hehe LOL :)
ja vi får se nästa fredag :)
ja marie bra stjäna du valde hehe :)

 
Ingen bild

Manera

20 oktober 2012 11:15

JUSTIN JUSTIN JUSTIN!
Har det fotot på min väg han äger så !

 
Molly

Molly

20 oktober 2012 11:18

Veckans stjändis är Molly sanden :)

http://Molly.bloggplatsen.se

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

20 oktober 2012 11:20

Veckans stjärna är nog Rihanna som du vet längtar så mycket tills rihanna!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:21

får se på fredag! :)
tack för du röstade :)
ja jag vet ;)

 
Maria

Maria

20 oktober 2012 11:21

YEY! Kalia Prescott är så fin. ♥
Jag tror inte så många kommer lista ut det, men de har kanske sett henne i Hunger Games. :D

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:23

yes!
HEHEHE LOL!
JA men vi får se :)
HAr du sätt Hunger games?

 
klara

klara

20 oktober 2012 11:22

LOL!
BRA FREDAG!
undrar hur du ska fixa bloggen hoppas det är läskigt!

http://klara.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:24

LOL!
ack :)
Så klart det kommer va läskigt eller hoppas det :)

 
Ingen bild

POP -girl!

20 oktober 2012 11:24

ja har katys perfyme den luktar så gott!
Har du den?

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:25

LOL!
Ja jag har den :)

 
Ingen bild

Justin fan! nr.1

20 oktober 2012 11:27

Justin e så snygg!
Jag har köpt hanns album jag har hanns penskrin hanns filt hanns peryme jag har allt hanns pennor hanns aficher han e så grym!

 
Ingen bild

FINA JAG! :)

20 oktober 2012 11:35

Fint!
Bästa fredag!
Börjar med tråkig skola!
Slutar med en bra inlägg!

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 11:36

LOL!
vet :)
Tråkig skola :)

 
Ingen bild

Verri

20 oktober 2012 13:48

Inte supper fredag längre :(
Utan det är lördag :(

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 oktober 2012 13:52

ja men ska fixa haloween tema :)

 
Maria

Maria

20 oktober 2012 20:54

AAAAAAAAAAAAAAAAHHH! HALLOWEEN TEMA! NU FÅR JAG BAJS I BRALLAn! XD

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

21 oktober 2012 13:36

LOL :)

 
Ingen bild

melissa

22 oktober 2012 09:00

den bästa fredag med dig och bloggen! <3

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 09:01

hehehe LOL!
tack :)
min bästa fredag med er alla bloggläsare!

 
Ingen bild

katy perrys fan!

22 oktober 2012 09:02

Pard of me
jag älskar katy GO KATY GO GO KATY!

 
klara

klara

22 oktober 2012 09:03

längtar till nästa!

http://klara.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 09:04

LOL :) många som gör!

 
Ingen bild

rihanna tror jag!

22 oktober 2012 09:05

jag tror dagens stjändis är rihanna!

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 09:06

ok får se på fredag :)

 
Maria

Maria

22 oktober 2012 19:13

Jag tror det är Looren. ;)
Och, jag jag har sett Hungerspelen! Den äger! Älskar böckerna och filmen. Och jag kan säga att jag är en liten nörd! HAHA! Lol. :p

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 19:15

Vi får se i fredag men tack för din bidrag hehe får säga samma sak till alla LOL :D !
vet den är så bra!!!!!!!!!!!
HEHE LOOOOOOOL!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards