tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

"Hjälpa"

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 22 oktober 2012 16:50

Hej alla   

Jag fick en fråga idag om ja ni vet "Hjälpa".

Så skrev hon:


Ja jag har ett problem min mamma hon tycker att jag är för liten alltså jag får inte gå till centrum eller till mina kompisar själv jag är 12 men hon förtstår fortfarande inte!


Jag tror att det är för att hon bryr sig mrn även om det ibland kan va jobbigt så mste man säga jag är stor och förstår och sånt men vad tycker ni adra?!

säg i komentarerna :)


 
 
Ingen bild

Katleen!

22 oktober 2012 17:02

Hej :)
Jag förstår hennes problem min mamma var så när jag va 10 men en gång ville jag visa henne jag gick ända till solentuna centrum själv från kista c till sollentuna c.
Min mamma låter mig gå var som hälst nu Jag tycker att hon borde visa sin mamma att hon klarar av det!

 
Lindas liv

Lindas liv

22 oktober 2012 17:07

sötis det är problemet med alla tjejer deras moror!
Så ireterande men man vänjer sig jag tycker det du gör PUSS PUSS SÖTIS!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 17:10

LOLQ
du är sötis+smyggo!
JA :(
NEJ JAg TYCKER DET DU GÖR! :) LOL!
PUSS PUSS SNYGGO AND SÖTIS!

 
Julia

Julia

22 oktober 2012 17:11

Du är så snäll

http://mylifeasme00.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 17:12

Du meee!
Puss

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

22 oktober 2012 17:13

Hon borde säga åt sin mamma vad hon tycker :)
Så bra skrivit söta du!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 17:13

LOL JA :)
NEJ SÖTIS DU ÄR!
PUSS Aw...

 
Zmackie

Zmackie

22 oktober 2012 17:34

Hej, kanske inte har sånt intresse för Justin Bieber men skriver en Novell om honom, en massa bilder på han och Selena fast handlar ej om henne, gå in och läs :)

http://zmackie.bloggplatsen.com

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 19:01

Ja hej jag kommer inte in i bloggen kan du skriva om blogg namnet tack snälla

 
Ingen bild

lollo

22 oktober 2012 17:52

vad snäll du är,hoppas många kommentera vad dom tycker.
www.stjarnor.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 19:00

Tack :)
ja :D
jag gillade den i allafall ;)

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

22 oktober 2012 19:09

Du är den finaste i världen!

Oh... juste tipset din mamma borde få veta hur du känner dig och du borde typ visa henne hur du känner dig ! :D

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 19:10

du med :)

BRA TIPS :D

 
siii

siii

22 oktober 2012 19:13

Vet inte hur hon ska göra håller nog med dig :)

http://www.siii.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

22 oktober 2012 19:17

Så här tycker jag du ska göra, tjejen:
Säg till henne att du vill vara med dina kompisar och att du måste få vara med dina vänner, för annars så kanske de slutar vara med dig. Säg så. Hon kommer säkert låta dig gå ut! Jag lovar. ♥

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 oktober 2012 19:19

Bra tips :)
Hon kommer nog att få :D
Puss :)

 
Babylemon

Babylemon

23 oktober 2012 14:14

Jag tror att hon ska ta och säga till sin mamma hur hon känner det här, och absolut visa att hon är så gammal som hon egentligen är. Inte vara omogen eller leka runt. Visa att hon är påväg in i vuxenlivet helt enkelt.
Kolla gärna in min blogg, kramisar
//Babylemon

http://Babylemon.devote.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 oktober 2012 14:54

bra tips :)
ok fin blogg :)
Kramisar
//jag
LOL :)
puss puss

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 oktober 2012 16:39

Många bra ideer! :p

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 oktober 2012 16:39

ja jag vet ;)

 
Ingen bild

jobbig mamma!

23 oktober 2012 16:41

tack alla som skrev ideer jag ska nog tästa några!
Ni skrev så bra saker mamma kommer nog låte mig tack snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tack du med blogg ägaren!!!!!!!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

23 oktober 2012 16:43

ja tack :D
ja nu kommer hon säker låta dig :)
Vsg :)

 
katja

katja

23 oktober 2012 20:20

vsg tjejen

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katleen!

23 oktober 2012 20:20

vsg :)

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 oktober 2012 20:40

varsegod :p

 
siii

siii

23 oktober 2012 20:40

vsg

http://www.siii.bloggplatsen.se

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

23 oktober 2012 20:41

varsegooooood!

http://rihanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards