tjejernas-hemsida

Alla inlägg den 16 november 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 16 november 2012 18:39

Kolla vad den sööööööötaste tjejen säger!

 

selena du är den bästa !!!!!

det tycker nog många andra också men jag är en av de!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 16 november 2012 16:42

idag firar vi för min bloggs 200 : ade komentar tack alla som komenterade men nu så är det 

äntligen fredag!

Fredag= supper fredag!


men nr. 1 på listan!

 Jag hade en tävling!

Som jag skulle säga svaret länge sen men hade inte så mycket tid så jag tänkte säga det här i supper fredag!

Vinnaren i min tävling är:

Maria !!!!!!!!!!!!!!

Hon har en blogg som heter www.shakeitupfan.bloggplatsen.se

den handlar om de två tjejernas liv bella thorne och zendaya coleman!

lite bilder som finns i hennes blogg!

     

Hon har följt min blogg länge!

Därför vinner hon och hon är snäll, trevlig , bra att prata med , rolig , en bra pperson jag skulle vilja känna henne mer!

om jag hade sjansen att träffa henne skulle jag vilja göra det!

Hon är en 12 årig tjej!


Ja nu går vi till  nästa steg i vår supper fredag!

Dagens stjändis bild är rihanna!

 



Tävling:


hej jag vill att ni listar ut vem det är den personen

har varit med i min blogg så nu ska ni vi se om ni

kommer ihåg ;)

 


Ha en bra helg!

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards