tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Vad tycks om jul-temat!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 2 december 2012 10:54

Första Advent!!!!!!

Wopp wopp!

Ska fira med min familj och en kompis!!!!

 

Julkalendern del: 2 kommer jippi har redan sätt den!

På morgonen!!!!!

Den blir bättre och bättre ;)

 


har ni sätt tjejernas-hemsida"s Jul-tema ?!

Vad tycks???


 
 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 december 2012 11:53

Din jultema är fet Najs!
eller nice!

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:05

Tack :)

 
Ingen bild

mandel massan!

2 december 2012 12:06

Jultemat på minner mig om julen och hur kul och mysig julen är!!!!
Jag älskar julkalendern!

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:09

Tack!!!
Ja den är bra ;)

 
katja

katja

2 december 2012 12:07

WOHOOOOOOO!
Första advänt!
Julkalendern ja håller med dig den blir bättre och bättre!
Din blogg jul-temat det är supper Juligt!!!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:08

Aa Woooop woooop!!!!!
Mm.... :)
Tackie Katie!
Puss puss ha en bra advänt LOL!!!!

 
freja2002

freja2002

2 december 2012 12:10

Jul-temat supper fint bra duktigt gjort fantastiskt fantasi!!!

http://freja2002.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:10

TACK!
Blir supper glad när jag läser att du otycker så om Jul-temat!!!!!!!!!!!!!!! :D

 
lindas liv

lindas liv

2 december 2012 12:12

Bloggen har den bästa jul-temat!
Såg julkalendern också på morgonen :)¨Såg du igår?
Snoret hahahahha LOL!
Puss och kramisar to you!
LOVE YOU!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:18

Nej men tack SYRAN!
JA såg den!
Hahahaha LOL!
Det var supper kul och när hon ville sälja huset för en krona!!!!!!!!!
Bästa affären någonsin!!!
PUSS OCH KRAMISAR!
NO TO YOU!
LOVE YOU TOOOOOOOOOOOO!
Ha en bra advent SYRAN!!!!
YOU ARE AMAZING!!!!

 
Rihanna söt love!

Rihanna söt love!

2 december 2012 12:15

Jul-temat supper!
Du super!
Din blogg super
Såg julkalendern den var gryyyyyyyyym!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 12:15

TACK!!!!!!!!!! :D :)
Aa :)

 
rihanna söt Love!

rihanna söt Love!

2 december 2012 12:23

Rihanna var sötast och SELENA!

http://Rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 18:30

Aa Ariana också ;)
SEEEEEELEEEEENAAAAAA!

 
Ingen bild

LOL!

2 december 2012 12:25

SELENA var söt i bilden hon och Stitch!!!!
Nej men kolla Ariana den söta snygga fina HON!

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 18:29

Aa :)
SELENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Cassandravuuv

Cassandravuuv

2 december 2012 15:40

jag älskar jul-teamat:) såg också den på morgonen fast på datan xD

http://cassandravuuv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

2 december 2012 18:30

TACK!!!!! :D
Aha du är inne på mobilen ;) :)

 
lady gaga

lady gaga

10 december 2012 17:31

JULKALENDERN!!!

http://Lady.bloggplatsen.se

 
freja2002

freja2002

10 december 2012 17:31

Advänt är super kul!!!

http://freja2002.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:32

Aa :)

 
Ingen bild

Muffin

10 december 2012 17:33

Kul att vara inne din blogg med andra ord du har den perfecta julstämmning och det känns bra att va inne i din blogg varje dag det är mysigt!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:34

Aw,
tackie!!!!!
DE ÄR SUPER KUL ATT NI BRUKAR VARA INNE I MIN BLOGG VARJE DAAAAAAAG!!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards