tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

GRATTIS NICKI MINAJ!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 9 december 2012 13:14

Den flickan som är en världs känd stjärna.

Den flickan som får alla att bli inspererad.

Den flickan som inte bryr sig om vad hon har på sig.

Den flickan som inte bryr sig vad ni tycker om hennes stil utan hon tycker det är viktigare vad hon tycker.

Den flickan som är modig och vet vad som är bäst för henne.

Jag pratar om den Tjusiga Nicki Minaj som fyller 30år idag!!!

Och det ska vi fira igår i tjejernas-hemsida !!!!!!!

 

Grattis Nicki !!!!

För er som inte vet vem hon är:

Hon är född den 8 dec 1982

Hennes Album Pink Friday släpptes i November 2010.

Nicki Minaj har besökt Sverige det var inte så länge sen jag var där och såg henne upprträda

det var den 8 Juni 2012 tror jag 2012 var det alla fall.

Nicki Minaj har på sig nästan vad som hälst hon bryr sig inte hur hon ser ut och det tycker jag är moddigt av henne!!!! 

Hon har haft på sig allt möjligt några exempel:          

Nicki Minaj är även känd för sina roliga

och tuffa frisyrer

             


Ja det var allt om henne grattis Nicki Minaj hoppas du har en bra dag önskar jag från Tjejernas-hemsida :)


 
 
Ingen bild

MOA ÄLSKAR TT

9 december 2012 13:41

Grattis fina gumman Nicki Minaj PUSSISAR FRÅN DIN BEUNDRARE!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

9 december 2012 13:48

Hahaha MOA..............

 
Ingen bild

Katleen!

9 december 2012 13:42

Viste inte att hon fyllde år :)
Jag tror alla vet vem hon är men det är ändå bra att skriva det ifall nån är osäker ;)

love tjejernas-hemsida !!!!!

9 december 2012 13:47

Ja men nu vet du tack vare den underbara ja LOL!
Skoja bara :)
Aa eller hur hon är känd i hela världen men det känns bra i alla fal att skriva vem hon är eller lite fakta som att man blir mer säker
- Aha det är hon "så ser hon ut". " Jag har hört om henne men vet inte mycket om henne".
:)

 
Maria

Maria

9 december 2012 15:13

Åhh, Nicki! Ha en bra dag och få många presenter och inspirationer till dina kommande outfits! 8D

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

9 december 2012 17:03

Aa :)
super kul att du bloggar igen!!!!!

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 december 2012 16:52

Grattis fina Nicki
ha det bra nu och glöm inte din fina look för din fest!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:05

Mm....
Aa :) LOL!
Men hennes lock är alltid fin så det är inte viktigt hon är lock tjejen!!!!
GRATTIS NICKI DIN FINA SÖTNOS!!!!

 
Lady

Lady

10 december 2012 16:56

Ha det bra Nicki du är den rookigaste typen!
Och du Maria håller med dig!!!! Ha det bra Nicki Minaj på din speciella dag!

http://ladygaga.bloggplatsense

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:04

LOL!!!
:) Rocka på NICKI!!!!

 
Rihanna söt love!

Rihanna söt love!

10 december 2012 16:58

Nicki grattis gumman!!!
Du ska ha ditt livs bästa fest har jag hört av en väldigt trevlig tjej Rihanna!!!
Eller det går ryckten om det!!!!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:04

JA GUMMIS!!!!
Du rihanna söt...... Länge sen du var inne i min blogg började undra var du var men kul att du är tillback i alla fal!!!!

 
Freja2002

Freja2002

10 december 2012 17:00

grattis Rihanna önskar Freja!!!
Ha det bra och få en fin hög med prissenter och stilen är nog inget stort problem för dig för du är ju mode prinsessan så du behöver inte oroa dig!!!!
LOL!

http://Freja2002.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:03

Du råkade skriva Rihanna LOL! :)
men håller med fast byt ut rihanna till Nicki :)

 
MILEY!

MILEY!

10 december 2012 17:01

Ha det härligt Nicki Du försänar en bra födelsedag för allt du har gjort!!!!!

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:02

Absolut! :)

 
justin

justin

10 december 2012 17:02

Grattis NICKI!

http://Justinnoveller.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:02

Aa :)

 
Lady gaga

Lady gaga

10 december 2012 17:36

GO GO GO NICKI ha ditt livs bästa tid grattis NICKI ha ett bra dag// Lady fan!!!!!!

http://Lady.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:41

LOL!
Aa :)

 
Ingen bild

Melissa

10 december 2012 17:36

Nicki Grattis!
Hon har super fina Hår frisyrer hon passar med alla!

love tjejernas-hemsida !!!!!

10 december 2012 17:41

NICKI är nog super glad att alla skriver så många snälla ord om henne!!!!
Om jag vore hon skulle det här betyda mycket för mig!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards