tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Fråga på!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 december 2012 16:10

hej 

har tid att blogga just nu!!!!

Men undrade bara har ni frågor ni vill att jag svarar på så skriv

de i komentarerna så ska jag försöka svara på allihop.

Jag brukar få många frågor på fråge ruta i min blogg men om det är något ni undrar skriv då i komentaren :)

Ska se hur många frågor ja får ;)

 
 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 december 2012 17:59

Vilka tidningar läser du???

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 08:03

Julia tidningar
Frida tidningar
Glitter och såna tidningar :)

 
Katja

Katja

11 december 2012 18:00

Är du singel???
Sötis!

http://Katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 08:03

Aa nu japp sen vet ej :)

 
Ingen bild

Katleen!

11 december 2012 18:00

Gillar du fortfarande Selena?

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 08:03

Aa absolut SELENA SELENA !!!!!!

 
rihanna söt love!

rihanna söt love!

11 december 2012 18:01

Gillar du sommar eller vinter?

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 08:02

Båda sommar är det kul man behöver inte ha så myket kläder på sig och kan vara fri och det är fina väder!!!
Vintern är mysig när man tänker på ljuet och julgran och det är julafton!!!!

 
Molly

Molly

11 december 2012 18:03

Bryr du dig om ett djur är skadat?
Vad skulle du göra för att hjälpa den?
a) ringa ett djursjukhus
b) Låta den vara och låtsas som ingenting
c) Försöka hitta hjälp och se på?
d) Ta hand om den själv och se om den blir bättre

http://molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 08:00

a) ringa ett djursjukhus för det är nog bättre om jag behåller den så kanske den mår semre så det är nog bättre att experter bode ta hand om den ;)

 
Ingen bild

Muffin

11 december 2012 18:04

Vad är din favorit film?

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 december 2012 18:09

Hm.... Har många som "The hungergaes" och "Twilight" många fler!

 
Lady gaga

Lady gaga

11 december 2012 18:04

Hur många filmer har du varit med i?

http://lady.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 december 2012 18:06

vet inte många ;)
Men jag ska kanske vara med i en till film har sökt in men har inte fått svar om du undrar vilken film så är det hemligt ;)
Men en ledtråd den är med i SVT :)

 
Maria

Maria

11 december 2012 18:34

Är du typ statist eller nått?
Eller är du skådespelare? :p

http://isabellefuhrman.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 07:59

Jag är skådespelare jag har inte varit med i många filmer 3st men jag har varit med i 7st tror jag reklam flmer!!!!
Jag har sökt till en till film den kommer i SVT an inte säga mer ;)
Resten hemligt ;) :) :D

 
Maria

Maria

11 december 2012 18:34

Hur kom du på att du ville göra den här bloggen? :D

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 december 2012 07:57

Jag vet inte men jag gillar att dela med mig av saker och då berättade en vän till mig att man kunde göra gratis bloggar i bloggplatsen.se
då ville jag göra en blogg och se hur många som är inne och det är många som brukar vara inne och det är ja glad för!!!!
TACK ALLA!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards