tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

dagens bild

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 4 november 2012 14:10

heeeeeeeeej!

dagens bild 

 


Miley och liam!!! 

mvh// jag :)

 
 
Molly

Molly

4 november 2012 14:28

alltså jag gillar inte selena gomez hon är äklig min mamma förbjuder mig att kolla på hennes filmer till och med hanna moanthana på disney channel!!!
Har du sätt filmen lol ????
där telexempel är hon jätte äklig har inte sätt filmen får inte men reklamen så äkligt!

http://Molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 14:29

din åsikt ;)
vissa kanske tycker tvärt om :O
Ärligt får du inte se hanna moanthana?!
den är ju inte äklig :o
men ja
puss puss// jag

 
MILEY!

MILEY!

4 november 2012 14:31

Molly nej!!!!!
vadå äklig vad säger du?!
Hon är den bästa våga inte säga så åt henne!!!!!!!!!!!!!!
ett ord till om henne så!
Din mamma måste vara korkad och inte låta dig kolla på hennes filmer!

ps. as snygg bild du valde på de två sötisarna!

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 14:33

ja men det är ju hennes åsikt eller hennes mammas hon kan inte göra nåt åt det :o ;)


tack det var ganska svårt att hitta den perfeckta bilden ;)

puss puss// jag

 
Molly

Molly

4 november 2012 14:41

du Miley bajs unge!
kallade du min mamma korkad?!
Du har nog ingen järna du tror att du är så smart!
Du är nog bara 7år!
jag är 12 år!
Din miley skräp hon sugger!!!!!!!!!!

http://Molly.bloggplatsen.se

 
MILEY!

MILEY!

4 november 2012 14:44

Du molly bajs unge!
ja vad tror du kan du läsa?!
Jag tror inte jag vet så ÄGD!!!!!!
7 år ok jag är 7år va?! ja en 7åring dissade just dig så pinsamt för en 12 åring!
Nu vet nog hela bloggen det!
för vi skriver i komentarerna!!!!!!!!!!!
Din fula äkliga duma skräpiga bajsiga blogg sugger mer!!!!!

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

 
Molly

Molly

4 november 2012 14:46

DU ska inte tro att du är cool för att du dissade mig!
Jag är mycket coolare än dig iallafall!
Jag är också bättre än dig på allt!
min blogg sugger inte!!!!!!! din blogg gör det vem vill egentligen prata om miley!!!!!!!!

http://Molly.bloggplatsen.se

 
MILEY!

MILEY!

4 november 2012 14:50

Du din duma molly!
Jo det ska jag! jag ska tro att jag är cool juste tror inte vet det!!!!!!!!!!!!!
dissad igen dumskale!
dissad av en 7 åring !
ps. jag är 12 år med!
NEJ det är du INTE!
Du bättre än MIG?!
skulle inte tro det!
Min blogg är mycket bättre du har bara 2 inlägg!
så ägd!
Alla miley fann vill det

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 15:03

men allvarligt jag får damp på er två!!!!!!! :(
Du MILEY
molly kanske inte vet så mycket om Miley och tror att hon är äklig och du vet nog mer om henne och gillar henne :)
och plus molly får ju inte se på hennes filmer av sin mamma och det gör nog så att hon hatar henne!
och det är din åsikt som gäller för dig!!!!!
och hennes åsikt för henne!
Och du molly du borde inte bli sur på en sån liten sak hon kanske gillar miley jätte mycket och är känslig om man säger nått om henne!!!


puss puss// jag

 
Molly

Molly

4 november 2012 15:04

ja du har rätt förlåt mig

jag kanske var lite barnlig!

http://Molly.bloggplatsen.se

 
MILEY!

MILEY!

4 november 2012 15:06

nej förlåt mig du var du barnslig?!
inte som jag !
LOL!

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

 
Lindas liv

Lindas liv

4 november 2012 15:17

Nej men vad söta de är ihop!
SÅ SÅ SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA men inte som justin och selena och inget illa menat till er som älskar miley!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 15:18

Mm...... :)
Aa....
ps. inget illa menat till er fann också!
du läste grälet va?!
därför du skriver så LOOOOL!
puss puss// jag

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 november 2012 15:24

Gillar miley men jag gillade henne mer innan hon klipte håret

 
Ingen bild

LOL!

4 november 2012 15:25

NEJ MEN DE ÄR SÅÅÅÅÅÅ SÖTA TILLSAMMANS DE ÄR SÅ GJORDA FÖR VARANDRA!!!!!!!!!!!!!

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

4 november 2012 16:01

miley har en snygg kläning !!!

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 16:13

Aa faktis!
puss puss//jag

 
Hanna moantan!

Hanna moantan!

4 november 2012 16:02

gillar miley cyrens och hanna moanthana

http://hanna.Moanthana.blogg.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 16:13

ja men de är ju en persion LOL! :)
puss puss//jag

 
Ingen bild

Matte/Matilda

4 november 2012 16:07

fin bild länktar till nästa

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 16:13

tack :)
ok
puss puss//jag

 
Ingen bild

MOA MIN ÄLSKLING TT

4 november 2012 16:10

snygg bild

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 16:11

tack MOA..............
puss puss// jag

 
Ingen bild

Melena intelson

4 november 2012 16:16

men du skojar vad snyggt bakrund!!!!!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 16:17

menar du på bilden elr i min blogg? :o
puss puss//jag

 
Maria

Maria

4 november 2012 19:01

MIAM! ♥
De är så gulliga. ♥ Äkta kärlek! :)

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

4 november 2012 19:36

Aa... :)

 
mileycyrusmile

mileycyrusmile

8 november 2012 20:12

Miley och Liam världens finaste par! :D

http://mileycyrusmile.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

9 november 2012 15:39

Aa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards