tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

selena och justin!!!!!!!!!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 november 2012 20:47

selena gomez och Justin beiber har gjort slut!!!

 

De var ett av kändisvärldens mest omtalade par

– men nu kan förhållandet mellan Bieber och Gomez vara över. På en fest nyligen kunde Selena inte hålla ihop det.

– Hon grät och var upprörd över Justin, säger en källa.

 


 


Justin Bieber och Selena Gomez har varit ett par i drygt ett och ett halvt år, men nu kan det vara slut mellan de två tonårsstjärnorna. Grät på födelsedagsfesten Flera amerikanska medier rapporterar om att det senaste året varit stormigt och om att paret länge haft problem i relationen. Enligt TMZ gjorde Bieber, 18, och Gomez, 19, slut i förra veckan, men några dagar senare ska de ha lappat ihop förhållandet igen. Och samma sak ska ha skett flera gånger under kärlekssagan. People rapporterar att Selena inte kunde hålla tillbaka tårarna under kompisen Ashley Tisdales födelsedagsfest förra veckan.

– Hon grät och var jätteupprörd över Justin, säger en källa till tidningen.


 
 
Ingen bild

SELENA

11 november 2012 21:21

hörde nyheten!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:26

BRA! :o

 
Justin

Justin

11 november 2012 21:22

NEEEEEEEEEEJ!¨
du skojar?????
om de har gjort slut betyder det att justin är ledig!!!!!!!!

http://justinnoveller.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:25

NEEEEEEEJ! menar allvar ;) :O
Aa han är ledig!

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 november 2012 21:23

de passade ihop!!!!!!!!!!
det sötaste paret i hollewood!
stakars selena som grät!

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:26

Ja!
det stavas hollywood men du kanske slarv skrev ;)
Ja värkligen :( stakars selena!!!!!

 
MILEY!

MILEY!

11 november 2012 21:27

Jag tycker synd om selena gråta ?????
jag sklle bara gått över det
ps. justin är inte hela världen!

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:30

Aa vem tycker inte synd om henne?!
Ja mende har varit ihop i ett och ett halft år
så då är det nog svårt för henne att komma över det ;) fattar du???
Aa :D bra sagt där!!!!!!
inte hela världen men för henne kanske halva världen ;) elr ja vem vet

 
Ingen bild

Matte/Matilda

11 november 2012 21:28

Nej men du skojar grät hon på Arsleys fäst?!

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:28

Nej skojar inte ;)

 
Lindas liv

Lindas liv

11 november 2012 21:31

selena gomez försärnar inte justin ! hon försänar någon bättre!!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:32

Ja om inte justin kan uppskata den hon är så försänar han inte henne hon försänar en bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :) :o :I

 
katja

katja

11 november 2012 21:33

Linda håller med er två!!!!!!!!!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:33

HAHAHAHAHA bra kattis!

 
Ingen bild

madde

11 november 2012 21:33

Så sårligt!

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:34

japp elr hur!!!!!!!! :(

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

11 november 2012 21:34

Nej men vad synd!!!!!!!!!!!!!!
selena försänar justin!

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

11 november 2012 21:36

synd = ja
försänar justin= nej selena försänar nån som hon tycker känns bra!!!! Någon hon är bekväm vid!
och det jag sa till Linda!!!
om inte justin uppskatar selena så försänar han inte henne! hon försänar någon bättre!

 
Ingen bild

DC-tjej!

11 november 2012 21:37

De pratar om det paret överallt!

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 15:20

Mm... nu japp! ;)

 
Lady gaga

Lady gaga

12 november 2012 15:22

nej men stakars selena och på ashley fest nej men gud!!!!!!

http://Lady.gaga.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 15:24

Aa :(
Selena måste vara jätte ledsen men du vet väl att jag skrev en källa säger att hon var ledsen och sånt .........

 
Ingen bild

Sanna

12 november 2012 15:26

selena gomez min= :(

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 15:28

Yes :(

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

12 november 2012 15:27

stakars tjej!!!!!!!!!!!!!!! :(

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 15:28

JA ABSOLUT!!!!!!!!! :(

 
Ingen bild

soklart!

12 november 2012 15:37

STAKARN!!!!!!!!!!!

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 15:37

Aa absolut!!!!!!!!!!! :(

 
Maria

Maria

13 november 2012 18:59

Det var verkligen synd.
Men nu är de ju typ tillsammans igen, vad jag vet. ♥

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 19:08

Nej det är de inte :o
eller ???
ska ta reda på det ;)

 
Ingen bild

johanna

13 november 2012 19:31

det var selina som gjurde slut

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 19:40

Aha ok men jag fatar fortfarande inte varför hon gjorde det :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards