tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

omröstnings grej! ;) hahaha LOL!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 12 november 2012 15:38

Hej hej hej!!!!!!!

Jag ville bara säga att jag ska göra en ny omröstning :) strax men inte nu ge tips på vad den ska handla om!

tack alla som säger!!! // Puss puss

 
 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 november 2012 15:57

Vad tycker ni om skolan?
rolig
tråkig
mystisk
as jobbigt
tråkigaste stället
jätte kul
supper bra
bra

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:08

hahaha mystisk :)
Jag tycker nog sådär men det är inte med ;)

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

12 november 2012 16:01

gillar ni tjejernas-hemsida?
jätte tråkig
dålig
ganska bra
bra
supper bra
supper duper bra
den bästa bloggen i världen och man är helt galen i den!

jag tycker det högsta den bästa bloggen i världen och man är helt galen i den ;)

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:07

hahahaha LOL!
blir supper glad att du tycker så! :D
sjulle nog också ta det för det är ju ´min blogg ;)

 
Molly

Molly

12 november 2012 16:02

gillar du att blogga?
ja
nej
sådär
absolut
ja/nej

http://Molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:06

jag skulle svara hm....
Ja/nej

 
MILEY!

MILEY!

12 november 2012 16:03

gillar du miley cyrus ?
ja
nej
kanske
lite
jätte mycket

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:04

Tack du är värkligen miley fann!

 
Lady gaga

Lady gaga

12 november 2012 16:04

Är lady gaga pop drotningen?
ja
nej
typ
vet inte

http://Lady.gaga.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:05

hahahhah jag skulle svara typ inte för att va taskig men seena gomez tycker jag är a lite drottning!

 
Lindas liv

Lindas liv

12 november 2012 16:11

vad tycker du om ägaren till tjejernas-hemsida?
supper snäll
den bästa
den klokaste
den roligaste
den duktiga
spännande

jag tycker alla
ps. tog inga duma ord!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 16:57

hahahaha syrran ;)
tackie tackie!!!!!!!!!
du är den snällaste!

 
Ingen bild

Matte/Matilda

12 november 2012 17:07

vad är er favo rätt?
kebab
tacko
pizza
korv
lassange

min är lassange

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 17:07

Min är pizza och lassange sen kebab sen tacko

 
Ingen bild

lollo

12 november 2012 18:27

vad tycker ni om bloggen
älskar den
den är sådär
avskyr den
ok
man kan skriva något mer förslag om man vill

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 19:12

ok
tack för förslaget ;)
jag skulle ta älskar den för det är ju min blogg hehehehe LOOOOOOL!

 
Ingen bild

DC-tjej!

12 november 2012 19:36

hur många stjärnor får bloggen?
1
2
3
4
5

av mig 5!

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 20:27

DC-tjej! tackie tackie!!!!!!!!
Snällt av dig ;)
blir så glad!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

 
siii

siii

12 november 2012 20:29

vad tycker ni om selena?
bäst
bra
snygg
fin
talang
dålig

jag tycker allt utan dålig!

http://www.siii.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 20:33

bra,
tycker också alla utan dålig! :D

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

12 november 2012 20:32

vad gillar du mäst?
skolan
fäst
kompisar
tjejernas-hemsida
läxor
data
tv

jag skulle nog ta data, tv , kompisar och såklart tjejernas-hemsida

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

12 november 2012 20:34

LOL!
TACKIE TACKIE!!!!!!!!!!
Älskar också allt det plus fäst ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards