tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

sommar & vinter!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 13 november 2012 14:19

sommar!!!

     

Men sommarn är slut :(




men vintern är på väg ;)

     


komentera vad du gillar mäst sommar eller vinter?!

tackie tackie // jag 

 
 
Molly

Molly

13 november 2012 14:27

sommar för då kan man göra mer saker!

http://Molly.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:43

OK ;)

 
MILEY!

MILEY!

13 november 2012 14:28

vinter för dåär det jul ;)

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:43

LOOOL!
bra :D

 
Ingen bild

Matte/Matilda

13 november 2012 14:30

båda för i sommarn kan man tälta ha picknik och cyckla
och i vinter är det jul JIPPI!

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:43

Hahahhaha bra matte någon som säger båda modiga gulliga du!

 
katja

katja

13 november 2012 14:31

vinter för då kan man göra snögubbar och lycktor och ps. det är julafton!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:42

JIPPI JIPPI JIPPI JULAFTON! :)

 
Ingen bild

Katleen!

13 november 2012 14:33

Jag gillar sommarn för då är det halloween!
och då kan man bada och ha kul ;)

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:42

JA HALLOWEEN BADA Åh......... så skönt!!!!

 
Lindas liv

Lindas liv

13 november 2012 14:35

Sommar för då behöver man inte ha på sig så mycket kläder!
Och då kan man va ute mera hänga med killarna eller tjejerna g och blogg när man vill och då har man också jätte jätte jätte lång lov alltså sommarlov ;) det är suberänt// jag
pussar och kramar jag !!!

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:45

Vet vad sommmarlov är ;)
hehehehe LOL!
Så härligt det låter!!!!!

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

13 november 2012 14:40

Jag gillar vintern mer för då kan man åka pulka, ta det lungt, åka skidor, julafton, snögubbe , snölycktor , advent och mer kul!!!!

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:41

hahahaha bra ;)
det känns så mysigt när det är vinter ;)

 
Justin

Justin

13 november 2012 14:48

Sommar för då kan man vara mer med sina pojkvänner och tänka på justin biber mer :) Åh... justin!

http://justinnoveller.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:52

HAHAHAHA
Justin???
allvarligt???
hahahahha men iallafall ;)

 
freja2002

freja2002

13 november 2012 14:50

SOMMAR FÖR DÅ ÄR DET SOMMARLOV! sommar sommar sommar

http://Freja2002.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 14:51

JIPPI SOMMARLOV! :) så kul då ;)

 
Ingen bild

lollo

13 november 2012 14:59

båda för på sommarn är det varmt och på vinter kan man åka skidor och det är jul

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 15:14

Bra ;)
Åker du skidor? :o
är det kul???

 
Maria

Maria

13 november 2012 18:57

Jag gillar ssommarn mest eftersom jag gillar sol och värme. På vintern blir jag så blek. :(
Men jag tycker julen är mysig och jag gillar att kasta snöbollar på folk (heheheh), åka skridskor och skidor. ♥

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 19:16

sommar roligt och skönt!!!
vintern kalt och mysigt men det som är bra med kalt det är kul att drika varm choklad och sita framför elden med en filt ;)
hahahaha Gillar snöbollskrig!
kasta inte på mig tack snälla hehehehe :D
ps. skämtade bara ;)

 
Ingen bild

johanna

13 november 2012 19:30

VINTER FÖR JAG FYLLER ÅR

love tjejernas-hemsida !!!!!

13 november 2012 19:41

Hahahaha ok men det är självklart då ja men då fyller du år snart så grattis i förskått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH//jag :) :D

 
Ingen bild

johanna

13 november 2012 20:09

tack och jag slutar på min födesedag

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 12:36

Vsg Alltså varse varsegod! ;)
vadå slutar :o med vadå ??? :o :P :)

 
Ingen bild

Katleen!

14 november 2012 12:48

hej ska ha en intervjuv i min blogg alltså jag ska ta några av de populäraste bloggarna jag vet och intevjuva de så om du tycker det är rätt ok med dig så är det bara att skriva ja ;)
ps. din blogg är grymast i världen! därför är din blogg en av de som ska va med ;)

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 13:06

hej ja det skulle väl vara kul ;)
tack för du tycker om min blogg ;)
TACKIE TACKIE // JAG!

 
Ingen bild

johanna

14 november 2012 14:10

vi får jul lov då menar jag

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 14:26

Aha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards