tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

testa din kropp LOL!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 14 november 2012 12:43

test dax!


HEJ HEJ!     

Vi ska göra en utmaning ungefär 

ps. man får absolut absolut absolut inte fuska!!!!!!!!!!!! 

hatar de som fuskar!!!

men så här ska man göra:

man ska skriva bloggens namn ok nu som ett exempel tjejernas-hemsida :D


1. skriv med armbågen : tttjdejernas---hremdsuda

2. skriv med hakan; tjeujher5hna-yh3wmsifa

3. skriv med tån : tjejernnzas-jemdida 

4. skriv med läppen : tnjejetnws----yd4ms8jdxa  

5. slå huvudet i tanjent bordet 5 gånger och se vad du får: fvyhbftgrcftgytt6tytyt6 

 


hahahaha det gick ju ganska bra ;)

lycka till  hej då   

 

 
 
katja

katja

14 november 2012 13:03

ok
armbåge: katfjasgrovkjligalidfv
hakan: kjhatgjagsrfgolidxgaldiv
tån: hatjasroligalev
läppen : ka4jghdjasryolicgaliv
huvudet: yhhbuhhhcjnjnjnnjknjjcf


hahahaha kram kram gullet!

http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 13:05

LOL!
kattis bra resultat!
tån blev bäst på din ;)
kramisar från mig till kattis!
du är gillet! :) ;)

 
Ingen bild

Katleen!

14 november 2012 13:09

Ok då är det bara att fråga du kommer få 7 frågor ok ;)

1. favorit rätt
2. hur gammal du är
3. vad heter du?
4. vilket djur gillar du?
5. vad är bäst jul eller sommar
6. hur länge har du bloggat?
7. vad ska du bli när du blir stor
8. har du några talanger isåfal vilka och varför ???
9. vad gör du i fritiden?
10. vilken film skulle du tänka dig va med i och varför just den?

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 13:19

hej :)
vadå 7? det är ju 10 men du skrev nog fel ;)

1. pizza, hamburgare, kebab , lassange ;)


2. 12år


3. XXX privat XXX


4. kaniner, hästar , hundar.


5. Båda ;)


6. 1 år snart


7. inte bestämt. :)


8. jag har många talanger som teater är en av de bästa!
Varför??? Hm... för det är jag duktig på och det är inte många som är det men jag är det och det ska jag förtfarande vara ;)


9. olika saker ibland plugar jag bruka vara med i några filmer reklamfilmer och sånt :)


10. bra fråga hm... The hunger game/ hungerspelen för att det är många som kollar på den den är jätte bra den har en fantastisk handling och den är en av de bästa filmerna jag sätt ;)

hoppas mina svar var bra ;)
tack för intervjuvn ;) LOL // jag

 
rihanna söt LOVE!

rihanna söt LOVE!

14 november 2012 13:23

huvudet: ubjgvfgtvgygtfgtcngbjnujuu'
tån : reghana
armbåge: rehabba
hakan : rej8hadba
läppen : fihallkja

http://rihanna.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 13:27

reghana hehehe

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

14 november 2012 13:26

bra inlägg!!!

huvud : fkhygjujgygtfgyhu
tån : flymfgi7ajag
hakan : fruuhomivtjag
läpp : fl8ujubhyfech
armbåge : flummmijiga

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 13:27

hahahaha bravo :D X)
duktig!

 
freja2002

freja2002

14 november 2012 15:07

tån : frreha3099
hakan : ghrea3i9
läpp : frajde2003
armbåge : frswjnhua3we
huvud : hfuweiuwfiruieurehrei

det här va kul!

http://Freja2002.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 15:08

Bravo!!!
duktig frreha3099 skoja bara freja2002

Ja absolut :D

 
MILEY!

MILEY!

14 november 2012 15:11

armbåge : miketycrrensss
huvud :jfefeuiefiuunfu
tån : mileycycdys
läpp : emilycjudeds
hakan : milelsynjed

så skojigt detta är sorry miley att jag skrev ditt namn så här :D skoja bara men jo menade till miley men ändå inte ;)

http://mileycyrus.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 15:12

BRAVO!
Absolut det skojigaste !
(hehehehehe) ;)

 
Maria

Maria

14 november 2012 15:17

1. skriv med armbågen : shakeitupfan
2. skriv med hakan : sbhn<azmekgtujlv n
3. skriv med tån : shakeitupfan
4. skriv med läppen : shakeitupfan
5. slå huvudet i tanjent bordet 5 gånger och se vad du får : 5rteru7yt65y5t6rrgy

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

14 november 2012 17:28

hahahahaha wow Maria vad duktig du är du kunde ju skriva exakt på tån och armbågen ;)

 
mileycyrusmile

mileycyrusmile

14 november 2012 17:39

armbåge:jmnoiwtytx6te4y67asmjnuiow3
huvud:´fgtvh vb76ghtueriou9005
läpp:mijdhgyrosmklde
tån: pnmpöl67nuyedosmi8ole
hakan: jk,dgh hgfhjz j,e

haha vad bra jag är not men det här vad kul försökte skriv mileycyrusmile :D ps kan vi göra länkbyte

http://mileycyrusmile.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

15 november 2012 16:20

(hehehehe) ja mycket bra man ser ju resultatet ;) hehehehe LOL!
ja men vi kan skriva om varandras bloggar i ett inlägg ;)

 
Maria

Maria

14 november 2012 17:45

Hahah, vet. Lite jobbigt där med läppen. :p

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

15 november 2012 16:19

Aa ;)
min blev också katastrof ;)
:D

 
Lisa

Lisa

16 november 2012 18:51

Armbåge:selfgokmezxswedenm
Huvud: wswertfyt.
Läpp: selgomezsweden
Tån: seoologo0,,mrezx<aswede n
Hakan:xsd,lggkom dzswssds n

Haha ser knäppt ut, det var enklast med läppen tycker jag, vad tycker du?

http://SelGomezSweden.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

16 november 2012 18:55

ja helt knäpt ut (inte för att va taskig!!!)
Läppen var svårast!!!!
du är ju duktig isåfal!!!!!!!!
Jag tyckte nog foten! ;)

 
Cassandravuuv

Cassandravuuv

1 december 2012 15:31

Armbåge:cassandravuuv
Hakan:c a<ssa<nndrfavuu78vbg
Tån:cassannddravvuuv
Läpp:cassandravuuv
Huvudet:gvbtggtrrgbh

Haha Crazy... Vad tycker du är knäppast på min?:D

http://cassandravuuv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

1 december 2012 15:35

Hahahaha
Ja det kan man säga helt Crazy!!!!
Hm....... huvudet och hakan ;)
LOL! hehehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards