tjejernas-hemsida

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

frågor om min blogg!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 november 2012 10:44

Hej en ny sak vi ska göra nu!!!

Frågersport om min blogg den som vet alla svaren vinner! 

Och blir med i supper fredag :D

 

Ok frågesport om min  blogg!


1. vilka av de är min favo stjändis?

         


2. Vad brukar jag ha för inlägg på fredagar en speciell inlägg!

a) Tjej mys

b) supper fredag

c) Mode dag


3. Vilka gjorde nys slut?

     


4. vem är de?

 


5. hur gammal är jag?



6. Vad heter Rihannas senaste album?

  


7. Í min blogg hade jag en person tema i en vecka vem var den personen?

Miley veckan 

demi vecka 

selena vecka

justin vecka


8. vilken stjändis har just fåt sin nya perfyme och vad heter den?








det var alla frågor svara på alla! :D

lycka till// jag

 
 
Lindas liv

Lindas liv

17 november 2012 11:10

1. selena gomez
2. jag vet vad det är men jag vill bara ta mode dag
3. justin och selena
4. Selena
5. 12
6. mins ej är inget fan av henne
7. selena vecka
8. ???? ???

http://lindasliv.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

17 november 2012 11:34

Bravo!!!
Du kan en del frågor ;)
fesultatet kommer i supper fredag ;)

 
Maria

Maria

17 november 2012 15:07

1. Selena Gomez♥
2. Super Fredag...?
3. Justin och Selena
4. Vanessa Hudgens
5. 12 =)
6. Unapologetic, fast den släpps ju den 21 November. Men jsut nu är det då Talk That Talk som var den senaste. :D
7. Selena vecka
8. Kanske... Taylor Swift?

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

18 november 2012 19:38

Hahahaha Maria du var duktigast hittills ;)

 
Ingen bild

johanna

17 november 2012 18:59

1 selena
2supper fredag
3 justin och selena
4 vet ej
5 12
6 vet inte
7selena
8 vet ej

6

love tjejernas-hemsida !!!!!

18 november 2012 19:37

Ja du kan det flesta frågor resultatet kommer på fredag i supper fredag ;)

 
Ingen bild

Maja saknar Linea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 november 2012 19:35

1. selena gomez
2. tror supper fredag
3. justin och selena
4. Miranda från icarly
5. 12år
6. Diamonds
7. selena vecka
8. Mm... katy perry ???

love tjejernas-hemsida !!!!!

18 november 2012 19:38

BRAVO BRAVO!
Vad duktig du är
du kan också de flästa men ja det va bra i alla fall

 
Bff-1

Bff-1

20 november 2012 18:25

1. Selena gomez
2.super fredag
3. Selena o justin
4. vanessa hudgens
5. 12 år
6.she brike for the diamonds
7. Selena veckan
8. nicki minaj

http://Bff-1.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

20 november 2012 18:33

heeeeeeeej!
ja du hade många rätt men svaret kommer på supper fredag vem som hade flest rätt!!! :D

 
Flummmiga jag

Flummmiga jag

22 november 2012 19:35

1. selena
2. supper fredag
3. selena och justin
4. selena
5. 2 år nej bara skoja 12år
6. ???
7. selena veckan
8. ???

http://flummigajag.bloggplatsen.se

love tjejernas-hemsida !!!!!

22 november 2012 19:36

Mm....
hahahaha bra försök är alltid 12 ok inte alltid ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 11 september 2013 16:46

MEGAN NICOLE!! NYA IDOLEN!     SÅ SJUUKT DUKTIG     HON HAR JUUU TALANG!! OBESKRIVLIGT BRA!! GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ HENNES KONTO! STJÄRNSKÅÅÅTT! ...


    MEGAN NICOLE MIN NYA IDIOL    HON ÄR GRYM PÅ ATT SJUNGA! HON HAR EN UNDERBART SONGRÖST. HON HAR SJUNGIT MÅNGA COVERS MEN HON HAR ÄVEN GJORT 2 LÅTAR. KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE KONTO   .   HENNES FÖRSTA EGNA LÅT.  jag har skrivi...

FRÅGA MIG VAD SOM HELST! KOMENTERA VAD NI TYCKER SPELAR INTE NÅN ROLL OM NI TYCKER POSETIVA SAKER ELLER OM NI TYCKER ADJEKTIVA SAKER! NI KAN KOMENTERA VAD NI VILL! SÄGER NI ATT DET SUGER SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA MIG! SÅ SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!...

ORD ORD ORD och än en gång ORD! Vad är ord? vet ni människor vad ord är? Nej det vet ni inte! Nu tänker ni "vafan säger hon såklart man vet vad ord betyder" men sanningen är att ni inte vet! Det är därför jag har fått uppgiften att lära er mä...

???

hej allihopa ledsen att jag inte bloggat på länge    Men jag har inte haft tid, jag kommer blogga när jag har tid men just nu vet jag inte vad jag ska blogga om så ge exempel på vad ni vill i komentarena   så tänker jag på saken! Jag kommer int...

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards