tjejernas-hemsida

Alla inlägg under oktober 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 22 oktober 2012 16:50

Hej alla   

Jag fick en fråga idag om ja ni vet "Hjälpa".

Så skrev hon:


Ja jag har ett problem min mamma hon tycker att jag är för liten alltså jag får inte gå till centrum eller till mina kompisar själv jag är 12 men hon förtstår fortfarande inte!


Jag tror att det är för att hon bryr sig mrn även om det ibland kan va jobbigt så mste man säga jag är stor och förstår och sånt men vad tycker ni adra?!

säg i komentarerna :)


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 21 oktober 2012 14:07

Vad tycks bästa halloween twmat va?!

Jag tyckte det blev bra iallafall   

Det var svårt att fixa och göra allt men jag är klar nu

JIPPI! JIPPI! JIPPI!

PS. det var nån som frågade om jag kunde ha halloween party och jag tänkte vrf inte vet inte när men dan innan halloween eller när det är haloween nog :)

Ok ja hej då :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 19 oktober 2012 16:00

Känns det tråkigt idag?!

På fredag?! 

Isafall borde du va med på Supper fredag!

För dig som gillar fredagar :)

   

Vi har mycket att göra så jag börjar direkt :)

Komentera gärna om du vill det :)
Men först av allt dagens bild :)

 

NI KANSKE VET VEM DET ÄR!

fick ett tips av Maria att ha henne :)

Duktig Maria LOL!



Ja nu går vi till dagens youtube!!!!!!

    

Idag är det Katy perry som får chansen!!!!!!!!!!!


Låten heter Part of me så ja kolla gärna in videon visar inte videon för visa tycker att hon är äklig och sånt och jag vill inte ha klagomål så ja :)

KATY KATY KATY KATY KATY KATY KATY KATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För er som inte vet vem hon är så ser hon ut så här :         

Hon har också en perfym som selena fast hennes är en katt :)  så här se den ut:   

Katy och perfymen:    




Ja så nu går vi över till dagen stjärna?

Kommer ni ihåg hur man gjorde?

Till er som är nyai min blogg jag väljer en stjändis så ska ni gissa vem det är kom ihåg jag fixar med den ansikta som tex selena gomez hade jag en gång så ja så såg hon ut!: 

jag hade också vicktoria Juctin så såg hon ur:      

och Ariana Grande:  

Och katy perry :       





Ja och nu nästa så gissa så säger jag svaret i nästa Super fredag :)

Vem är det? 

 


ja nu ett påminelse ni kommer väl ihåg "HJÄLPA"
Inlägget "HJÄLPA"

Om ni behöver hjälp med nått säg till oss här så gör jag ett inlägg om det och då kan andra också ge tips! :)


Ja nu några bilder få se om ni kommer ihåg de :)  

                   

   


Jag fick en fråga om jag kunde lägga ut en bild på Justin bieber!

Och ja det ska jag :)


 

Justin är typ inte en av mina favoriter men Selena är soklart det!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja nu till en speciel tjej med en speciel blogg!

www.bff-1.bloggplatsen.se

Hon skriver om allt möjligt men mäst om bästisar!

Så klicka och kolla vetja   !

Skulle betyda mycket för mig och henne!!!!

Hon skriver om andra saker med och har spänande saker på gång!!!!!!!!

KOLLA DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja och den bästa komentaren är av dig Matte/Matilda :)

HEHEHE :)
MATTE/MATILDA!

matte grattis :)


Ja och innan avslutningen så 

Ja Haloween närmar sig och så tänkte jag jag tar lite haloween stämning så nästa gång ni kommer in så kommer bloggen va Haloween!

Eller kusligt!

Mitt haloween party! 


 


Ha en bra helg :)

HEJ DÅ SES SENARE ! :)

Glöm inte kolla in bloggen :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 18 oktober 2012 17:08

Hej alla människor!!!!!!!!!!!!!

Typ alla ville att jag skulle göra tips på hur man ja är en bra skådis!   

Jag gör en i taget första tipset kommer idag! 

Hehehe!

 

Det första ni bör veta är att när man är med i en film så är det viktigt att man är med i rollen!

Alltså om du är en tjej som har svårt tex: hennes bff har rest så måste det se äkta ut så låtsas som det hänt dig alltså va inne i din roll som om att det är din bff som lämnar dig och så måste det se äkta ut ute ifrån.

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 oktober 2012 17:45

 

Vill ni ha tips?

På hur man e en skådis och sånt säg i komentarerna få :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 oktober 2012 17:38

Har några problem ni kanske har mäsrt att en inlägg finns 5 gånger typ eller nått men ska försöka fixa det ledsen :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 oktober 2012 17:38

Har några problem ni kanske har mäsrt att en inlägg finns 5 gånger typ eller nått men ska försöka fixa det ledsen :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 17 oktober 2012 17:38

Har några problem ni kanske har mäsrt att en inlägg finns 5 gånger typ eller nått men ska försöka fixa det ledsen :)

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards