tjejernas-hemsida

Alla inlägg under november 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 7 november 2012 15:40

S som selena gomez! 

ja dagens youtube är selena gomez för det är ju selena gomez vecka 


har sätt filmen har  ni???

den är as bra! för att selena gomez är med ;)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 6 november 2012 15:15

ser ni skilnaderna???

      selena gomez

      justin bieber

      rihanna 

    lady gaga

     vanessa hudgens

      Miranda corgrove

     miley cyrus





visst hara alla förändrats ganaska mycket de här senaste åren!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 6 november 2012 14:19

hej selena gomez veckan är fortfarande på!

fler bilder på henne och videor!


                 



snyggast i världen!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 november 2012 16:04

hej selena gomez veckan är på gång som ni kanske har märkt i den föra inlägget också!   

hahaha as rolig smiley!!!!!!!

ja men nu några foton på den bästa tjejen!

     

gamla foton beskriv henne som ni tycker på 3 ord så här jag beskriver henne så:

talang, söt, bra modell

fatar ni?!

hoppas det


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 november 2012 14:09

selena gomez vecka börjar idag!!!!!

         

Den snygga söta selena gomez!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 4 november 2012 14:10

heeeeeeeeej!

dagens bild 

 


Miley och liam!!! 

mvh// jag :)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 3 november 2012 17:43

Nicki minaj har fåt en ny perfye den ser inte ut som det snyggaste men Aa :)

se själva   


om ni inte vet hur Nicki minaj se ut så ser hon ut så här 


 


och nu hon med sin parfyme! 

      Alla perfyme har ett namn och det har även den häre 

den heter Pink friday. 

Eftersom Nicki är känd för sitt rosa hår, har parfymflaskan självklart prytts med en rosa frisyr.


Den amerikanska popartisten Nicki Minaj har blivit en sensation! Den karismatiska artisten är en ikon för både musik- och makeupälskare och hon är en av USA:s bäst säljande artister just nu – och precis som många andra artister lanserar hon nu sin första doft,ja nu vet ni lite om henne 



ja jag ville också bara säga supper fredag blev tuvär inställd igår :( 

jag var hemma hoss en vän så kunde inte blogga 

men en god nyhet för alla er selena gomez fann ok jag är en av de ;)

på måndag ska jag ha selena gomez tema i en vecka 

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!

hoppas jag ni som älskar selena tänker just nu!

ok ja det var väl allt // jag :)


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 2 november 2012 11:09

hej bilder på den snyggaste sötaste selena gomez!

       

snygga kläder hon har!

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards