tjejernas-hemsida

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 augusti 2012 18:50

Hej alla som är inne i min blogg tack än en gång.

Jag älska att blogga men jag önskar en sak en viktig sak kanske inte för er men för mig betyder det allt!

Jag önskade att jag hade fler tittare jag har betalat 7 gånger men även ingen skilnad.

så om du vill hjälpa mig så är jag redo i datan eller mobilen så kom igen.

skriv komentarer.

skriv frågor.

berätta till andra om bloggen.

ni vet inte hur mycket det betyder för mig!!!!!!!!!!!!!!

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 augusti 2012 18:29

Ställ frågor till Ariana Grande! käner ni igen henne???

gissa!

om ni gissade på

Ariana Grande

så hade ni rätt!

ni kanske har set henne i "vicktorius" där hon spelar cat.

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 5 augusti 2012 08:56

vill du tästa dig?

då har du kommit rätt se vad du blir för sommar tjej!

du måste svara på alla dessa frågor och sen se vad det ska bli för tjej.

inte fuska!!!

nu börjar vi.

1.var skulle du vilja spendera din sommar nån stans???

a.hemma

b.stranden

c.tälta nån stans långt i jungen.

d.gå till ett tivoli.


2.om du fick välja och se en film vilken slaks film???

a.komedi film.

b.romantisk film

c.äventyr film

d.läskig film.


3.vad är din favorit klädsel???

a.piamas

b.badkläder

c.shorts

d.svarta kläder.


4.vad är ditt favorit smink???

a.inget alla är dåliga.

b.maskara

c.läppglans

d.nagelak


5.älskar du skolan???

a.nej jag hatar skolan.

b.jag älskar skolan.

c.så där hälst vill jag ha mer lov.

d.vet inte.


6.när du kommer hem vad gör du???

a.kollar på tv och äter popkorn.

b.pluggar

c.går ut.

d.sminkar mig.



ockej det var alla.

nu kommer nästa sak på listan se vad just du blir för tjej.


de som hade mest a:

Du är en lat tjej som inte orkar byta om du stanar hemma hela tiden och inte har lust att gå nån stans.

du årkar inte gå till skolan du bara sitter framför tv. du hatar smink och sätter alldrig på smink.

alltså en lat tjej.


de som hade mest b: Du gillar att bada. du tittar mest på romantiska filmer. du tror på kärleken.

du tar alltid på dig maskara.

och du går på varje skoldagar du läser mycket och får bra betyg.

alltså är du en plugghäst.


de som hade mest c:du gillar att vara ute du vill inte sitta inne.

du älskar lov. du tar utmaningar på alvar. du gillar att tävla du ger aldrig upp. du vill vissa alla att du klarar av allt. alltså är du en idrotts tjej.


de som hade mest d:du är en hård typ.

du bryr dig om ditt utseende och har alltid på dig svarta kläder.

du kollar bara på läskiga filmer.

skolan är inte så viktigt för gid.du tar hälre utseendet.

altså är du en tjej som inte är rädd.

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards