tjejernas-hemsida

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 13 augusti 2012 15:33

Lite fakta om.......

Shakira

2 februari 1977, Barranquilla, Colombia 35 år Shakira är sångerska, låtskriverska, producent, dansare och stundtals skådis. Har varit känd i Latin Amerika sen 90-talet men slog igenom i väst först 2001. Namnet Shakira betyder tacksam på arabiska. Tillsammans med Argentinas presidents son, Antonio de la Rúa. Historieintresserad. Är UNICEF ambassadör.



Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 13 augusti 2012 14:58

HEJ JAG SKULLE BLI SUPPER GLAD

OM NI KUNDE GÖRA LITE REKLAM OM MIN

BLOGG TACK SNÄLLA!!!

JAG JOBBAR HÅRT VARGE DAG FÖR ATT NI SKA GILLA MIN

BLOGG MEN OFTAST

ÄR DET BARA  ST SOM GÅR IN IBLAND NÄR JAG SER ANDRA

BLOGGAR KÄNNER JAG MIG

LITE SUR FÖR HUR MÅNGA KOMENTARER

SOM DE HAR SKRIVIT SÅ SNÄLLA SKRIV KOMENTARER GÖR REKLAM OM

NI VILL HJÄLPA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TACK OCH HEJ DÅ

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 13 augusti 2012 14:57

hopps ni kan se vaddet står!!!


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 13 augusti 2012 10:50

KVALLER DAX IGEN ÄR NI BERÄDDA?

MEN DET ÄR JAG NU KÖR VI!


Justin Bieber vill ha underkläder i julklapp. Hörde du det, Selena Gomez?

Justin Bieber vill ha underkläder i julklapp. Hörde du det, Selena Gomez?


kÄNDISAR MED GLASS

KÄNDIS VIDEO MED GLASS!

jennifer lopez vit klänning rosa


jennifer lopez vit klänning rosa

NU ÄR TUVÄR SKVALLER SLUT FÖR IDAG MEN NEJ BLI INTE LEDSNA DET KOMMER MER SENARE HEJ DÅ!!!



Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards