tjejernas-hemsida

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 18 augusti 2012 16:54

Roliga


                          

Försök va en bra pysselbit.                                        
   vilken smilye är du glad ledsen sur? 

Som jag!!!                                            
                       hitta din smilye jag tror att jag är glad!


Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 18 augusti 2012 11:26

Chris Brown är förtvivlad efter Rihannas avslöjande intervju!

08:09 den 17 augusti 2012
Chris Brown är förtvivlad efter Rihannas avslöjande intervju!
Han är upprörd efter intervjun....



Rihanna berättade a-l-l-t för Oprah!

Rihanna berättade a-l-l-t för Oprah!




 

 
Nyligen öppnade Rihanna upp sig för Oprah Winfrey om allt som har pågått i hennes liv, inklusive när Chris Brown misshandlade henne under 2009. "Jag förlorade min bästa vän. Allt jag visste om försvann, försvann på en kväll. Och jag kunde inte kontrollera det. Det är inte lätt att förklara framför kameran, inte med hela världens ögon på en", sade RiRI under intervjun med Oprah i Oprahs New Chapter, som kommer att sändas på söndag. Men Chris Brown förstår inte varför Rihanna berättade allt, och han "mår hemskt" eftersom han och RiRI är "mer okej än någon någonsin får veta", berättar en källa.
"Att se Rihannas intervju med Oprah fick honom att inse vilket stort misstag han gjort och han har fått betala för det sedan dess. Han har jobbat hårt, i studion, dansat och gjort allt för att bygga upp hans namn och karriär igen, och jag tror att han har lyckats med det. Ni borde prata om hans väg till tillbaka istället och om hur han är en man som gör rätt för sig i dag", berättar källan. Så, är Chris förlåten eller inte? (celebitchy)

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 18 augusti 2012 10:37

HEJ!

det hära inlägget handlar om bästisar.

Bästisar har nån gång grälat!

Kanske inte alla bästisar har bråkat!

Men ja och min bästis har bråkat några gånger.

Men vi har vart bästisar ända sen vi var små!

Jag bryr mig om henne sen jag va liten.

Om det händer nåt med henne så kommer jag aldrig förlåta mig själv!

Det är så ni också borde tänka!

Vi har mat vi har vatten vi har världen men vi har bara en bästis en bästa bästis!

En vän är inte som en bästis!

En vän är bara en vanlig vän men en bästis är en vän man ska bry sig om ta hand om som man kanske bara får 1 gång i livet.

Ta hand om henne hon är en del av dig!

Så om ni har grälat tänk på det och försök bli sams hoppas det funkar.

Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards