tjejernas-hemsida

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av love tjejernas-hemsida !!!!! - 21 augusti 2012 15:19


HEJ alla Bloggläsare!

Har ni nån gång tänkt på hur det är att vara vuxen? Men det har iallafall måna 12år gjort.

Hon skickade ett mail till mig där det stod:

-Hej jag heter måna och är 12 år.

Ibland tänker jag hur det är att va vuxen.

Hur svårt det kan vara.

Men kan du skriva nåt om det hära jag skickar en bild jag gjort helt själv.

Bilden handlar om ja hur det är att va vuxen.

Och några frågor som ni kan gå igenom om ni vill!



Det har iallafall jag gjort jag tänkte att vi kunde

ha en inslag om att hur det är att vara vuxen och allt det som måna sa.

Och ja som ni kanske har läst så har måna skickat en bild.

 

I den hära tabelen står det frågor som hon skickade.

Jag har gåt runt och frågat några vuxna om vad de tycker och så säger några.


fråga nr 1: Hur är det att va vuxen?

Då har nån sagt.

Det är rätt ok.

Men ibland saknar man hur det va att vara barn.

Men det är ok alla blir vuxna.


nån annan har sagt:

Ja det är rätt kul man ska jobba få lön ta hand om sina barn.


fråga nr.2: Är vuxna viktigare än barn?


Nej de är lika  viktigare.


nån annan har sagt:

Ja lite men meningen är inte om vem som är viktigaste meningen är ju

att man inte ska döma barn eller vuxna man kan säga att båda är lika.


nån annan har sagt:

Nej men det hära är ju svårt att skilja men man ska inte tänka på det så man ska tänka

på det så hära att båda är lika mycket värda.


fråga nr.3: Blir vuxna ledsna?


Ja det blir de man kan bli ledsen om tex: nåns mamma har dött,  elr om nått har hänt med sitt barn den är på sjukhuset.


nån annan säger:

ja alla blir ledsna både barn och vuxna.


fråga nr.4:Är det ett stort ansvar att va vuxen?


Ja jätte stor ansvar.


Ja vi svarar inte på allt ni kan fråga andra vuxna om vad de tycker och ad de vill och sånt.

Hej då alla bloggare glöm inte komentera gärna!

Ni kan bara se allt det bästa hära på www.tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se


Presentation


VÄLKOMMEN!
Hej här får ni höra skvaller tips historier bus reccepter och mycket mer följ oss hära i tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se
skriv gärna komentarer älskar komentarer!!!
hej då!

Fråga mig

226 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att bloggen ska ha?
 mode tips!
 modeler
 mer skvaller
 historie-mys
 vis ahur man gör en bra blogg!
 om mitt liv
 eller som jag har just nu
 eller skriv i frågor eller komentarer om vad ni tycker om den inte står hära!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

uprepar några saker vi ska göra!!!

hej här har ni mycket skoj ni kommer få höra skvaller, reccept, stilogi,veckans tjärna, och mycket mer

det hära hemsidan är för tjejer ses sen ;)

bästa bloggen!

bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards